Bääästa helgen ever :D

Heeej sötnosar :) 
Varit lite dålig på att uppdatera. Har haft lite fullt upp fan.. Men helgen! omg den bästalääääängee!  Ska börja me att säga att ja blev skitsjuk i onsdags typ.. Torsda va ja katastrof så dom skicka hem mej från jobbet. Fick inte jobba på fredan heller ba för de :/ Men men fick mer tid för att fixa här hemma lite innan tjejerna skulle komma :D Så ja vakna ganska tidigt i fredags.. Kände mej jättestolt.. Tjejerna skulle komma typ 6 lr nåt så ja hade gott om tid.. Hmm sluta me att ja BÖRJAR åka t maxi runt 20 över 5 o BÖRJAR färga håret kvart över 6. Huuur fan lyckas jag. Jag kan ha aallll tid i världen men allt blir ändå i sista minuten ändå. Jaja Chilenare Chilenare som man brukar säga HAHA :D Men vi fixa oss o ja va ganska snabb ändå.. Vi började dricka.. o dricka och aa Driicka. OH SHIT Sandra hur mådde du egentligen? HAHA ja kände inte så mkt .. Men visste att d skulle slå hårt i me att ja inte ens hade ätit frukost den dan.. haha.. Såå aa ja minns typ itne ens hur vi åkte ner.. hahaha.. Jag kan säga att jag va nog me Sandra den största delen av kvällen o jag såg inte ens SKYMTEN av Heidi där o sara dök upp i slutet.. Fast aa d va nogf jag O Sandra som försvann överallt HAHA.. Har väldigt många minnesluckor men minns ändå d mesta o vi hade jäääävligt skoj :D Vi träffa som vanligt massa roligt folk o cepa loss as usual. hiihi plus att min röst va katastrof haha vill nog inte Iaf veta huuur ja lät ;) Iaf .. slutet av kvällen ska vi verkligen inte ta upp Eller va säger du Sara? haha utan henne vet ja faaan inte va som hade hänt me mej haha .. Sen så stack jag o sara hem t mej nån gång vid tre lrnåt? kom hem o så somna vi runt 5. Helt pltösligt vaknar ja klockan 7 på morgonen.. sovit i endast 2 timmar.. av att ja mår sååååå jävla illa o heelt spyfärdig :S ååh hatar den känslan.. plus att jag är så sjuk så kunde ja typ inte andas.. Ja gick upp o drack vatten o fråga pappa va ja skulle göra för att illamåendet skulle gå bort.. Yepp.. ja går in t rummet o hämtar sara " Vi måste äta nåt" säger jag haha .. Lyckades äta lite youghurt o typ en halv macka :S Sara ååååt ... klart stackarn va hungrg haha .. Men jag mådde VÄRRE. Tidig "Frukost" iaf ;) Vi gick tbx in t rummet o ba satt där o tjöta lite.. Tills att ja sprang på toa o spydde 4 gånger :S usch usch. Hatar o spy. Spyr aldrig när ja e full lr nåt... Men d blev nog för mkt den kvällen.. HAHA iaf gick in t rummet..
Sara - Spydde du? :/
Jag - Mhhhm.. 4 gånger :'(
Sara - ååh stackarn.. Men d känns bättre nu eller?
Jag - Aaa typ.. fyfan smakar sprit i munnen.. Ska aldrig mer dricka :S HAHA säger ja jämt men nää fan inte så mkt o inte på ett jävla tag asså...

hihi sen runt 9 på morgonen la vi oss o sov igen.. o vakna 10 så vi sov asså sammanlagt 3 timmar. Resten av dagen spenderade vi hemma hos mej. Musik, godis, redbull, vattenpipa och massa tjat kan man sammanfattta dagen med. Sen så börja vi fixa oss o jaaag. Seeeg som vanligt :/ Men som tur d fick vi skjuts av Hussein t stan :) Vi tog ut pengar o stack t Door 21 där Latinofesten vaa... ååh hade längtat såå mkt:D Iaf kmr in o träffar Faij o miin baaaby :D o gissa va d första ja gör? Jo, TAR FAIJSALS GLAS ME VIN O BÖRJAR DRICKA. Hm jag som inte skulle? hahaha ncncnc Nathalieee då..huuuhuuu o så va vi igååång. Dans dans daaans o lite yr i huvet Hahaha :D Dansade me miin Baby. Alltiii lika kul :D O sen kom Heidi oxå.. Heeela kvällen va iaf skiiitlyckad :D Salsa, Merengue, Cumbia och REGGAETON :D From the bottom of my heart.. I JUST LOVE IT !!!! ♥

Ouuffouff.. Hade skiiitkuul. Snälla gör fler latinofester.. o SNART! hihi .. Sen stack vi t staan lite skiiiitkallt ute men aa vi gick in på mcdonalds sen tog Heidi, Sara och Jag bussen hem t meej :D D första vi gjorde va o äta. Vi va steeeeenhungriga. Så Mackor, Juice och cornflakes blev det Muuums :) 

Runt 5 lr nåt decka Sara o Heidi medans ja prata i tel Me min söötnos :) Hehe sen gick ja oxå o la meej :D

Vi vaknade runt 1 idag.. Sov uut. Fast d behövde ju Jag o sara riktigt mkt =) Vi åt frukost runt 2 sen efter d satt vi på msn.. eller aa okej JAG satt på msn o så.. o så lyssna vi på musik o sånt =) Sen åkte Heidi hem runt 4 lr nåt? haha minns inte :P O Resten av dagen/Kvällen va jag me min Sara här =) Vi satt här.. Kolla bilder.. Käka Pizza o kolla på film =) Hon åkte hem för en timma sen typ =)

Så aa.. Den här helgen har varit heeelt underbar :D :D Måste göras om snaart asså:D E ftf jäävligt Sjuk o aa min röst e fuckad . Så heela helgen ha alla fått rena chocken när dom hört mej hahaha . E såååå jävla hes .. Så blir nog inget jobb för mej imon :/ När det är min RÖST som jag måste använda där :( Faan :/ Så får väl se Va jag hittar på. Va hemma lr träffar nån kompis lr nåt :) Mariedalcup i helgen dåå ;) Kuul kul :)

Kort från Helgen kommer snaart . Inte för att ja minns att vi tog nåra men dom FINNS där iaf haha ;) Skriver mer imon om jag hinner. Pusselipuss 


 

Ps. Du är underbaart sööt :) <3
 

Tell Me
Postat av: Hejdilicious ♥

Krya på dej gumman<3 btw vem e DU ? nyfiken haha ;) te kieroo<3

2008-11-03 @ 23:03:31
Postat av: Anonym

Gumman jag såg dig;) Kiss

2008-11-04 @ 21:13:41
Postat av: Natii

haha när såg du mig?

2008-11-04 @ 23:45:57
Postat av: Anonym

I heligen du va mmmmmmmmm ;)

2008-11-05 @ 10:15:51
Postat av: Natii

Yeaahh riiight ;)

2008-11-05 @ 13:48:45
Postat av: Anonym

På swing ;)

2008-11-05 @ 14:18:09
Postat av: Natii

Tror jag oxå på ;)

2008-11-05 @ 15:51:37
Postat av: Anonym

Du får se på maridalcup ska ta dig ;)

2008-11-05 @ 18:31:41
Postat av: Natii

Sääääg bara vem du ääär människa

2008-11-05 @ 19:17:34

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0