Nosotros estamos destinados a estar juntos..

Eller inte.

Sitter här hemma ftf sjuk :/ ORKA. Jag vill jobba! Uscha. Det enda ja gjort den här veckan e vart hemma fikat lite me kompisar o vart me sylvia.. Asså så dryygt:/ .. Yäyä imon ska ja fanimej t jobbet . Orka va hemma. Neeej.

Puucha :(
Varför ska det alltid va så? Antingen ingen eller 5 stycken på en gång? ååh.. O detta nu oxå. Asså d känns dumt :S Men jag vet att d inte är mitt fel men var han tvungen? Eller va jag tvungen o komma in i hans liv? Ifall detta hade hänt meeej.. jag hade fan fått ryck. Åååh du e duum varför gjorde du så mot henne och riktar dig till mig ist? Vem vet hon kanske är bättre än mej?? Åh, ibland önskar jag bara att jag inte skulle finnas.

Jag är så förvirrad?! Asså det e massa grejjer upp o ner. Hit o dit. Bak o fram. Asså vafan :S .. Jaja får väl se hur d blir .. Tid.. bara tid.

I helgen blire iaf mariedalcup. Tänker fan sitta där från fredag till söndag så jag slipper tänka på massa skit. HAHA okej då inte direkt så.. klart man åker hem nån gång oxå :P

Jaja ska dra o äta nu sen ringa en kompis :) Och juste OBAMA vann :D Yeeeey :D 

                                                                         
            S o m e t i m e s . . B u t   I   S h o u l d ' n t  ..
r

Tell Me
Postat av: äni

krya på dig älskling :))



& tare lugnt ikv ;R

2008-11-07 @ 23:22:55
Postat av: Natii

Taaack hunny :)(L)

2008-11-08 @ 13:57:04
Postat av: Heidii ♥

nämen gumman :( <3

2008-11-09 @ 12:20:15
URL: http://http:/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0