Fiiika x 2 :)

Shululuuu                                  

Har inte gjort så mkt dom här dagarna :P I måndags jobba ja :) Igår jobba ja sen åkte ja in t stan o fika me tjejerna :D Det va mysigt .. mkt o prata om as usual :) LÄNGTAR till nästa helg, right girls? ;) hehe.. Idag va ja på jobbet sen åkte ja in t stan o fika me dem andra tjejerna :D Typ anna sylvia o dom :D Mysigt oxå hihi =) Sen gick vi runt i stan o så va vi me zum Och Marianne oxå :)

HAHAH måste ba säga va som hände inatt.. Jag skulle spela "Duktig" så ja går o lägger mej typ halv 1 ist för 3-4 på natten.. haha ligger där heelt jävla klarvaken klockan blir 1.. halv 2.. 2.. Halv 3.. VADDÅ ONÖDIGT O LÄGGA SEJ NÄR MAN ÄNDÅ INTE KAN SOVA? haha iaf.. sen runt 3 preciiiiiiiiiis när ja håller på o somna så fick ja sms o den skiten vibrerar så mkt .. blev skiiiträdd.. O så va det Anna..
Anna - NATTIII!!!
Jag - a? (Helt jävla rädd o skakig pga av vibrationen mitt i natten o sen för att hon skriver så)
Anna -  VÄCKTE JAG DIG! Oj förlåt:$ haha. JAG HÄNGER INTE MED NUE? Fick aldrig nåt svar sist. Så du ska lämna mig ha?
Jag- eeh.. vaa? Va pratar du om? Vadå lämna dig? .. anna drömmer du?
Anna kan göra väldigt lustiga saker när hon sover så trodde hon typ skrev i sömnen lr nåt.
Anna - Nej asso när vi va me varandra! A JAG HOPPAS JAG DRÖMMER NÄR JAG LÄSER I DIN KEWKBLOGG. Vart ska du idiot? :o
Jag - MEN ÅÅÅÅÅÅÅH.. va d deee du mena? HAHAHA .. aa gumman jag ska till . . .
Haha meeer behöver vi inte berätta. Det e mellan mej o henne :D <3
HAHA nee men seriöst.. blev skiträdd o så va d deeet hon mena som vi typ snacka om för en vecka sen haha.. så sööt. Love yoou giirl (L)

Yapo . . Ska inte uppehålla er meer haha .. ska ut o ta en cigg sen ska ja försöka lägga mej TIIIIDIIIGT haha .. Hare göött Folk :) O här kmr några bilder.. inte dom nyaste kanske men väärda att minnas :)


       
        
       


Haha fan vilka minnen..

PUSS PÅ ER !
 

Tell Me
Postat av: Hejdilicious♥

Shiiet vilka bilder :D

2008-10-26 @ 11:26:22
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Natii

Haha ja vet :D

2008-10-26 @ 16:54:01
Postat av: Anonym

mmmmmm ;) Kiss

2008-10-28 @ 18:11:09
Postat av: Natii

Att du orkar. Orka inte våga säga vem du är.

2008-10-28 @ 21:26:32
Postat av: Anni :)

Jag älskar dig nati <3

2008-11-05 @ 18:48:15
URL: http://bbaraanni.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0