Fuck va irreterande!

Jag är så jäävla irreterad idag.. Jag pallar inte me att folk snackar o snackar o fucking SNACKAR! asså ha ni inget eget liv? E d därför ni måste lägga er i andras? ORKA! Stay out of my life! Jag har MITTT LIIIV . Punkt och fucking SLUT.

En annan sak ja stör mej grooovt mkt på e nattstad. Lr aa inte nattstad men människorna där! NATTSTAD BORDE EJ HA ANONYMITET! VAAAARJE dag e d folk som kommer in ANONYMA. STÅ FÖR DEN DU E FFS! Orka att ni kommer in där vaaaarje dag o kollar o fucking SNOKAR. SKÖÖÖT ERT så sköter ja mitt! Seriöst ORKA va anonyma . Omg get a life ;)


Från en sak t en annan..
Jag trodde fan inte detta om dej:S Jag har hört såååå mkt om dej . o jaa man ska inte lyssna på skitsnack men d har t.om kommit från DINA kompisars munnar. Jag ska va ärlig.. känner mig lite.. äcklad :S .. Trodde itne du va sån?! omg .. tänk att folk verkligen kan spela sååå mkt o sen slutet visa sig vara een heeelt annan person. Jag minns allt du sa jämt.. men tyvääärr.. stämmer inte ALLS med ditt riktiga duuu. Asså man börjar tänka o tänka o fattar inte hur man kunde va så dum? Och varför sa ingen nåt innan? Ville väl inte förstöra mellan oss.. men NU kommer allt fram.. Fyyyfaaan .. Vet inte vem av oss ja ska tycka synd om.. Mig? för att ja gick på ditt spel? Eller dig.. För att du inte är medveten om att dina EGNA kompisar pratar om dig... ncncnc.. Och t.o.m avslöjar saker som dom ABSOLUT inte fick.. nee usch.
Det här inte kul asså.. Det känns HELT fel :S .. vet inte va ja ska göra för att få bort den här känslan? :S ... ååh
Dios mio ayudame ..

O nu en annan person.. DU.. DU kan dra åt helvete! .. Orka me ditt tjat o sms everydaaaaay. DRA! I don't want yooou..


Yeye.. nu ha jag fått ur mig gaaanska mkt :s .. Vem orkar med Borås? fuck it. I'm gone om ett tag :) .. Ikväll blire middag o party hos min Baby♥ först.. sen uut =)

Ha det så himla bra nu folk. O snälla leta upp era liv nånstans? Det skulle nog göra ALLA en tjänst ;)


                                                                 It's Easy..
                            Oh no, Don't think that I Think it's easy, Cuz it's not like that..



Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0