GRATTIIISSS!!


Kom hem för en stund sen.. Jag o en kompis åkte upp t sjukhuset o hälsa på Lais :) Och varför det? JO.. för att hon fick en pojke idag. GRATTIS AMOR <3 aawww pojken va så underbart söööt! vill oxå haa ju! :( Vi va där typ en timma sen efteråt så ville inte ja ta bussen hem haha så ja tvingade min kompis att sitta me mej en stund.. Han sa ju självklart inte nej haha :) Nee satt där o tjööta lite sen tog vi bussen t stan där vi även mötte Zumra :) Sen tog han bussen och ja o zum tog våran buss hem .. nice nice..

Sitter här nu .. vet inte vafan jag ska göra? Borde sova, men vem orkar.. lyssnar på låten om och om och om igen.. ouuff.. :( .. Ajaa.. imon får ja se ifall ja drar på Reggaetonfest annars blire d väl lugnt .. :)

FAAAN :( Te echo de menooos :(

ååh neeej får inte säga om det där
:( Pero de verdad.. te echo tanto pero taanto de menos.. 

Asså NEEEJ! Jag blir fett suuur o arg o ledsen o allt nu.. Varför ska d va såhär? Det är helt fel för d första.. och OMOGET för d andra.. och aa FEEL helt enkelt.. vuelvevuelvevuelve. .

Aaayy.. Va FAN ska man göra.. Upp med huvudet.. Var stark och fortsätt bara..

Ne fan nu borde ja sova så ja vaknar imon oxå.. Ha d underbart allihopa.. Och en sak till bara. Jag märker att vissa människor "inspireras" av min blogg?! Only me and Sara som förstår vad jag menar.

Ha det bäääst.. bäst bäst bäst... Jag önskar dig det BÄSTA!
Chao ..



Trying to forget someone you Love, is like trying to remember someone you never met . .
 

Tell Me
Postat av: Anonym

hold on, be strong :)

2008-10-18 @ 23:22:58
Postat av: vem e du?

2008-10-19 @ 04:30:20
Postat av: Anonym

spelar väl ingen roll, känner typ inte varandra ändå. va stark bara, förstår att det är jobbigt, vet inte, då vi ju inte känner varandra direkt, men tror du förtjänar bättre än så :)

2008-10-19 @ 15:27:04
Postat av: Natii

aha okeej .. men vet jag vem du är eller? aa men taack för dina snälla ord iaf :) Uppskattar det verkligen :)

2008-10-19 @ 17:10:44
Postat av: Anonym

hehe aa det vet du nog. aw, ingen orsak:) ha det så bra nu:)

2008-10-19 @ 18:50:14
Postat av: Natii

asså.. men kan inte du säga vem d e då?:/:P haha Taack så mkt :) Desamma :)

2008-10-19 @ 23:35:43

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0