Kan det bli bättre? :)

                              

Shuuhuu allihopa :) Sitter här heelt nyvaken :P Igår va jag i stan o fika me Heidi, sen kom Sandra o vi gick runt lite i stan. När stan stängde stack vi alla tre t druvefors där vi sa hejdå t Heidi och Sandra och jag fortsatte hem t Sandra :) Vi satt framför datorn o åt Riesen haha :P Vi satt även och diskutera ett problem som jag har, men som jag snart fixar ;) hihi. Sedan runt 10 så följde Sandra mig t Maxi där jag tog bussen och hela vägen från göta t Maxi bestog av massa prat om våra planer! Guuud, så underbaaart d kmr bli !! Jag verkligen längtar och d e inte låångt kvar nu hih :) Vi har iaf fixat bostad typ, nu e d ba några få saker till som e kvar. LÄNGTAR!! Våra liv kommer bli såå förändrade, wihiioo :)

Idag får jag se va som händer :) En kompis kanske skulle komma förbi om han hann :P Annars hittar ja väl på annat kul :P Ajusste träna ska ja oxå göra :P hehe .. Helgen kommer bli jäävligt skön känner ja :D  Mer om d kmr seeen :P haha .

På Mååndag drar ja igång ;) Finally! Men MÅSTE fixa en grej på söndag först :/ I hope :S ..

Nä nu ska jag ut o ta en cigg sen måste ja städa lite :P

PUSSSSS <3

AJUSSTE! Du är störd störd störd störd störd störd! Hur orkar du med dig själv?
 

Tell Me
Postat av: Hejdilicious ♥

ÅHHH ja e avundsjuk ! fan att ja e fast me omer ftf hahahh skoja . men gumman ja har ärligt tänkt på att ifall ni fixar egen bostad där nere o grejjer så tänker ja LÄTT komma ner en månad o hälsa på er ;) Okej ? du får ej tacka nej haha ja insisterar :D(A)sen får ni gärna fixa jobb t mej oxå hahahah så ja kan jobba en månad haha nee skoja bara . bara ja kmr iväg iaf ;):) PUsss Love youu <3

2008-10-03 @ 21:57:04
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Hejdilicious ♥

Förresten gumman e glad för din skull att du "drar igång" på månda hihi :D vi ska börja me den där utrensnings grejen då oxå haha . Hoppas d fixar sej me grejen på sönda oxå :( BESITOOS <3

2008-10-03 @ 21:58:03
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Natii

aaaw så sööt du e gumman :D hih.. jaa klart du får komma! Ta me hela familjen oxå hihi :D .. aaaww ja o så mäste vi börja me träningen oxå haha Puss älskar deej!

2008-10-03 @ 22:58:52
Postat av: Sandra

Haha faan va kul det ska bli :) längtar jättemycket.. det är helt ofattbart att vi ska göra det :) asså guuuud vill bara tiden ska gå fortare.. Vi kommer att förändras så mycket där nere haha vi kommer iaf slippa regniga Borås hahaha... Men nu måste vi jobba ett litet tag seen drar vi ;) No se sabe lo que se tiene, hasta que se pierde... pero va a estar más mejor allí??

Nosotros nunca se olvidan los momentos alli hahahah esta noche vamos al swing hahah besos para ti

2008-10-04 @ 16:15:47
Postat av: Natii

Siiiii amoor :D vamos a pasarlo suuuuupeeeeerbieeeen :D:D y esta tarde tambien :D hihi bessoos Saandraa

2008-10-04 @ 18:29:04

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0