La viiiida es maravillosa :D

Livet är underbart:D

Heeellu :) Det va ett tag sen ja skrev här va? hehe har inte haft tid fan.. Men jag har iaf tillbringat största delen av min Helg me Sylvia :) I Fredags va ja o fika me tjejerna på kvällen :) Mysiiigt.. Sen åkte ja upp t Sylvia en snabbis sen åkte vi o hälsa på nåra kompisar HAHA Ningun comentario ! Haha På lördan kom Sylvia t mig.. Satt o softa lyssna på musik o kolla gamla bilder haha... Sen runt 9 åkte vi ner t Maxi o köpte cigg och satt där o tjöta lite me Sandra oxå =) Vi köpte glass oxå haha.. Sen runt 10 åkte vi hem igen oo satte oss vid datorn igen :P Runt 12 Messa Jessy habibiiii Meeej o fråga om ja ville me t Stan en stund för hon ha ju fått körkort:D GRATTIIS IGEN HABIBI <3 iaf så ja o sylvia stack ut o hoppa in i bilen me Jessy o åkte t staan :) Vi gick runt lite o träffa folk.. HAHA eller hur Sylvia? ;) hahah sen stack vi in t Tonic oxå för Jessy hade aldrig vart där.. HAHA Jessys reaktion va ju bara skönast! HAHA Shejkade lite sen stack vi ut igen o gicvk runt.. Snackade me Vakten på Swing lite o han sa att d lär bli katastrof på freda på Swing. Men jag och Tjejerna ska diit ändå , Right giiirliies?;) Så kuul vi ska ha! Vi ska va nåra stycken hos meej o förfesta sen ska vi dit o kolla på Crossfire :) niceee :D Iaf sen stack Jessy, Sylvia och jag heem lr nee vi tog nattfika på statoil på vägen hem först hahah sen hem:D Jag o sylvia satte oss än en gång vid datorn o Softa.. Sen fick vi för oss att kolla på "Alla hans ex" mitt i natten oxå.. HAHA sluta me att vi la oss runt halv 7 på morgonen.. ncncnc :P Sen vakna vi runt tre i söndags.. Åt frukost runt 4 o sen softa vi baa hemma hos mig.. Sen följde jag henne en bit på kvällen runt 8 .. tog en Cigg sen stack hon hem :D Niiice weekend iaf =) ..

Igår så åkte ja in t stan tidigt me Sylvia.. Hade några ärenden bl.a på arbetsförmedlingen :) Sen tog ja min buss t jobbet as usual :) Hehe.. Jobbar lite extra den här veckan och det skulle då va bestämt att vi skulle få skjuts in t stan bara för d.. men nåt hände såå.. Det va bara att hoppa in i EN bil. 8 pers i en bil. . Tur faaan att vi e kramgoa i gänget iaf HAHA nee men d va heeelt galet men jävligt kul =) Satt jävligt ihopklämda i bilen samtidigt som att min chef kööör nååågot fort och med musiken inne i öronen på oss HAHA.. Samma sak idag.. 8 Pers i en bil.. Den dan polisen kommer på oss.. Ayayay :P HAHAH Så goa e alla mina arbetskamrater och min Chef :D

Sen kom vi iaf levande fram t södra där vi alla skildes åt o jag skulle egentligen upp t knalle o träffa enm kompis men vi sket i d så ja åkte hem ist haha .. Nu sitter ja häär o ba LÄNGTAR t helgen!! Fredag.. uuh uuh uuuh.. o LÖRDAG Latinofest :D wiiee ska dit me nåra kompisar o då gäller d att Perrea perreaaa.. såå kul =)

Sen äre bara 4 veckor kvaar tills min Tattooo kmr :D

Hihi nä nu ska jag nog gå o lägga mej för att komma upp tidigt imon. Hade tänkt o gå o kolla efter nån klänning lr nåt t Helgen :) Men hare gööött People .

BesiiiTooos =) ♥








Es mejor estar sola
Que mala compañada . .

                                                                                                                                                                         
 
                                                                                                                                                       

Tell Me
Postat av: Kattis :)

SHOOO wliii...

Den bästa bloggen som intresserar en..

Sexig du är på bilderna också Damnn...

...hehe...

2008-12-03 @ 14:18:39
Postat av: Kattis

Fina bilder men vems är rumpan?

2008-12-03 @ 14:20:03
Postat av: Natii

Hahah habibtii.. I know u like it ;) haha grr min rumpa såklart :D

2008-12-04 @ 02:29:17

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0