Mhm :)

Heelluu =)

Skrev tidigare idag men skriver igen :P Kom precis hem iaf.. Åkte först t staan o fika på Snack me Tjejerna :) Mysigt Mysigt.. Jag hade undervisning för dem HAHA no Comments :P hihi nee sen satt vi o tjata lite o så..Jag fick lite utskällningar o sånt haha men d e ja nog van med nu :P Sen kom Zumra oxå så vi stog utanför o prata prata o prata o så cigg såklart :) Sen kom Almaaa oxå.. Min kk vettu ;) HAHA .. ne anyway.. Sen stack vi alla mot busstorget där vi sa heejdå t Zumra o Almish :) Sen stack vi resten t Träningen :) Friskis o svettis ;) .. haha jag o sara våra sega jävlar kom typ 3 km efter dem andra men vi hann ändå :P HAHA vi va typ redan trötta efter den promenaden dit.. hur ska detta gå? HAHA .. Iaf vi bytte om o satte igång.. Det va skiitkul men shit d va längesen ja tränade fan.. men d gick bra.. förutom armhävningarna :P SVAGAST I ARMARNA.. Nää usch måste nog sluta röka oxå om ja ska bättra min kondition gaaash.. nää då d funkar nog ändå haha :D Efter träningen när vi bytte om ringde Zumra o sa att hon o Alma stog utanför o väntade:P så vi bytte om o stack ut t dom.. VI börja gå mot stan o hade VÄRLDENS samtal.. you know what I mean Girls ;) Nää men Jag o Zumra va ju överrens om vissa saker iaf medans andra äcklades hahahah :D .. nee men d va treeevligt :) Sen när vi väääl kom fram t busstorget efter hundrafemtioelva år så stack sabina o sandra hem direkt o Heidi tog bussen hem :) Vi andra satte oss i busskuren o tjöta lite:P Jag o Zumra palla ej ta bussen direkt så vi satt kvar :P Sen gick sara o alma hem oxå :P .. ja o zumra missa en buss o en till o en till hahaha :P Satt där o prata o rökte o hade väääldigt trevligt :) Sen när vi satte oss på "Vår bänk" så va vi igång igen.. eller hur babe? ;) hhaha .. Vi träffa lite folk på busstorget o sen tog vi bussen hem :) Satt o lyssna på sköna låtar o även lite om våra planer :) hiho.. Aaa iaf nu när ja kom hem hitta ja inte min nyckel så ja satte mej på bänken o rööökte o lyssna på en låååt som slår mig rakt in i hjärtat.. Satt o sjöng med o kolla på månen o tänkte på massa saker :/ .. Va ska man göra :/ .. Det är inte lätt men men tid så blir d bra .. Men man påminns varje dag! Vem man än träffaar så frågar dom.. ÅH! Orka berätta samma sak typ hundra gånger? :s .. aja d spelar ingen roll.. Hänt e hänt.. :/ .. Jag lägger allt i guds händer ♥ ..
FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAN !!!!!

Ajaa.. Ska väl gå o lägga mej snart o imon ska ja jobba sen Ska jag hem t Anna :)
Mysa lite o så :) hihi .. Yeye fan va ja tjaaataar .. my god.. Iaf en sista sak .. En skitbra låt som ni måste höra.. Pobre corazon Heter den.. Den e såå bäääst! Stämmer in på mej :/

Dedicato Para ti ..

Pobre corazon



                                                                                                Que dificil es acceptar el adios..
                                                                                                     Pero este corazon Nunca,
                                                                                                Pero nunca dejara de buscarte.. ♥
                                                                                                                                       

       PUSSPUSS


 Im

Tell Me
Postat av: Anonym

NÄMEN MAAAH SEEEEXXXXXXIII GIIIRL :D:D i foooound yaaaa <333 huehue ses sen bebis <3

2008-10-13 @ 13:24:43
Postat av: Anonym

/ ANNI :D

2008-10-13 @ 13:25:23
Postat av: Hejdilicious♥

Åhh gumman :( ja älskar den låten men har aldrig direkt lyssnat på texten.. men nu så gjorde ja d . fatta typ hälften , men fick ändå tårar i ögonen :( Lovee u<3 gumman e stolt över dej, du fixar allt om du bara fortsätter va stark<3

2008-10-13 @ 20:31:45
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

Får jag också vara din kk?

2008-10-13 @ 23:34:13
Postat av: Natii

Veeem e du?

2008-10-14 @ 11:53:30
Postat av: Anonym

Du kommer lära känna mig om jag får vara din kk? ;) Kiss

2008-10-14 @ 13:41:48
Postat av: Natii

säg då tönt. Tror jag vet vem du är ändå ;)

2008-10-14 @ 19:37:35
Postat av: Anonym

Vem är jag då?

2008-10-14 @ 22:01:37
Postat av: Natii

Kan ej säga namnet HÄR. Men d e du som har frågat den frågan innan ;)

2008-10-14 @ 22:50:25
Postat av: Anonym

Men komigen då, du kommer inte ångra dig ;) Kiss

2008-10-14 @ 22:54:38
Postat av: Natii

Kan ej säga namnet HÄR. Men d e du som har frågat den frågan innan ;)

2008-10-14 @ 22:56:19
Postat av: Natii

haha erkänn d e du? ;) lr jo klart.. Nu kommer tjatandet igång då e d LÄTT du ;)

2008-10-14 @ 22:57:24
Postat av: Anonym

Vem jag? Jag tror inte att du vet vem det är, men vi kommer ha mycket kul ihop jag och du;)

2008-10-15 @ 12:53:59
Postat av: Natii

meeeh .. om jag säger Manjak.. stämmer d då? ;)

2008-10-15 @ 16:11:31
Postat av: Anonym

Ne det stämmer inte du kommer få veta allt bara vi träffas & umgås :D

2008-10-15 @ 17:00:55
Postat av: Natii

haha yeye whatever :P

2008-10-15 @ 21:31:16
Postat av: Din andra mamma

srarticle.aspx?articleID=6049&categID=85" rel="nofollow">http://sex.msn.se/msnsrarticle.aspx?articleID=6049&categID=85



Det är juust detta jag har försökt att förklara. Läs hun <3

2008-10-16 @ 18:17:36
Postat av: Anonym

Såg dig igår va sexig du är, tar dig nästa gång ;) Kiss

2008-10-17 @ 15:22:19
Postat av: Natii

OMG. Get a liiife ;)

2008-10-17 @ 16:25:05

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0