:) (L)

Heeej :)

Min dag har varit rätt sköön =) Sandra kom t mig runt 8 o väckte mej haha. Så softa vi här o prata lite oså. Sen stack hon hem runt hem tolv för hon skulle jobba hehe. Btw Taack gumman för allt, du är guld värd! <33 Och duu.. Ditt msnnick dödade mej :( Taack gumman du är BÄST! <3



Vid två-tiden kom Johanna hit och vi satt instängda i mitt rum i typ 6 timmar! haha vi gjorde typ inget.. Åt choklad, godis och läkerol haha. Sen snacka vii typ skitmkt och lyssna på musik o flumma sönder. Det va skitkul iaf =) Taack för allt gumman (L) Haha sedan runt 8-tiden bestämde vi oss för att äta MAT så d kändes lite skönt o komma ut ur mitt lilla rum haha så satt vi och åt Ris med kyckling samtidigt som vi hörde min fågel kvittra. Då kommer Johanna med världens sötaste kommentar:
Johanna - Asså jag känner mig som en Kyckling med den här tröjan när din fågel kvittrar..
Nathalie -
Haa? .. vaa.. :S Hehe ..
Johanna -
HAHA och vi äter kyckling!
Nathalie - AHAA .. HAHA
Johanna & Nathalie - HAHAHAHAHAHA

                                                                                                                                    

Haha låter inte så kul kanske, men tro mej d va skiitkul. Fast vi va jävligt lättroade då.. haha SYREBRIST right gumman?
Haha.. yeye sen åt vi klart gick in t rummet lyssna gamla låtar sen stack vi ut o rökte o så =) Sen följde jag henne t bussen o hon åkte hem :)

Mötte Jessica sen o tog en cigg och tjata lite o nu sitter jag här hemma framför datorn.. IGEN.. haha.
Imorn ska jag nog va me Zumra . Hundra år sen Hoee! :) <3 och på torsdag så e d filmkväll me Anni (L)


Ville bara Tacka alla mina kompisar som funnits här för mig nu de senaste dagarna.. Utan er hade jag aldrig klarat mig.. Taack alla verkligen som har försökt muntra upp mej.. D e många som verkligen har försökt.. TACK(L)
Speciellt Tack till Heidi, Sandra, Sara Och Johanna.
Älskar er baabes <33

Ne nu ska jag försöka fixa min blogg lite o kolla om jag lyckas :) Ha d bäääst.


Tell Me
Postat av: Hejdilicious ♥

hahah nee ja fattar verkligen inte vf d me kycklingen va kul haha . så aa ni måste vart VÄLDIGT lättroade :P va söt du e gumman.. för d i slutet menar ja haha <3 Pusselliipuss älskar deej <3

2008-09-30 @ 23:35:48
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah aa men d va jävligt kul hihi .. aa :) Naaaw älskr dej mee gumman (L)

2008-09-30 @ 23:39:50
Postat av: Johanna

Hahah du e bara för söt gumman :)...mhmm ger ingen kommentar för kyckling konversationen förutom tröjan var gul :P men säger bara man har nått max syrebrist när man tar en cam + mobil och försöker få rätt ljus IQ 0 :P haha det va jätte mysigt gumman men vill just nu aldrig veta av ordet Läkerol ;)får höras snart igen...finns alltid här för dig hjärtat :D puss sötast & tack! <3

2008-10-01 @ 16:49:49
Postat av: Natii

haha du mee bebiis :) hahaah lr hur.. OMG juste camen hahaha fyfan den slog allt haha :P .. aaa d va jättemysigt babe.. hah håller me ;) .. Pussar i massor t dej gumman (L)

2008-10-01 @ 16:53:21

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0