091202

Hej sötnosar

Har verkligen inte hunnit uppdatera nååånting dem här dagarna:/ har haft fullt upp me att fixa vissa grejjer o så.. Nu ser d ut och va på bättringsvägen iaf så d e skönt :)

Just nu sitter jag på jobbet och slutar om ca en timma ! Då kmr älsklingen och hämtar mej sen åker vi direkt till Maxi och lämnar tillbaka en locktång som ja köpte där häromdan. Jag har beställt en annan locktång ist:P
O så ska jag även hämta mitt paket som har kommit från Nelly :D
Skooooooooooooor ♥♥♥ :D:D

Ikväll ska jag förmodligen baka lussekatter :D om inte Alfred har för mkt plugg o så bara.. Sen ska jag även försöka lägga mig tidigt ikväll. Har fan sovit typ 3-4 timmar per natt de senaste dagarna :/ huvudväääärk.

Ne nu ska ja jobba vidare tills jag slutar & sen e d bara en dag kvar till helg :D

Ha d fint allihopa! Puss Puss ♥









Tell Me
Postat av: Srdjan Simic

Hej gumman =)



Läste precis ditt senaste inlägg och gud vad sugen på lussebullar jag blev! Jag har inte ätit lussebullar på jättelänge! Det ska jag köpa väldigt snart! =)



Och tänkte om du kanske inte hade lust och ta en fika snart igen... Nu kommer nästa vecka bli fruktansvärt hektisk med jobb och under helgen ska jag träffa lite vänner, men jag har hela söndagen ledig och tänkte att du kanske hade lust att träffas då? Om du har tid och lust så klart ;)



Besos-Bisous-Puse-Pussa (Och kramar)

2009-12-05 @ 22:52:18
URL: http://srdjansplace.wordpress.com/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0