161209

Heej Sötnosar!

Fattar ni att det är typ en vecka kvar t jul?!
Shit va tiden går FORT. unbelievable!

Idag
har jag iaf hunnit med mycket..               
Jag vakna i god tid, tränade, åt frukost,
duscha, fixa mej osv.. Skulle hunnit med lunch oxå men d gjorde jag dock inte :/ Men vem bryr sig haha..

Just nu sitter jag och dricker kaffe här på jobbet.. Det e ju sista arbetsdagen idag! Eller aa typ.
Imorn jobbar vi inte.. Ellos har ju julfest ist så det blir party party.
Sen så jobbar vi på måndag och tisdag oxå..Men vi ska inte jobba som vanligt utan vi har workshop och lite annat kul ist :)

Sen är d onsdag den 23:e och sen torsdag julafton.
Damn tiden går så fort asså :O



Tell Me
Postat av: pearcy

baby vart tranar du ?

2009-12-18 @ 10:48:27
URL: http://kizzmyass.blogg.se/
Postat av: Jeanette

Hey cutie! jag tänkte cheka din blogg igen o svara dig här JAG DISSAR ALDRIG DEJ! MITT EGGGGGGG <3

2009-12-18 @ 23:11:42
URL: http://jeanetteevelina.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0