Wow!

Gooodmorning sunshines!

Yeeep, jag e uppe ;) Tillochmed på jobbet! Ni ba whaaat, Nathalie? uppe? nu?

Haha.. vi börjar 8 idag.. kör heldag idag så vi slutar itne föräns 16.00 =) Ska bli nice.
Julbord ska vi oxå fåååå =)

Min helg ha varit lyckad :) Lördags va såå kul på xoy på Nelly high heels party! Jag o Anna valde dem snyggaste skorna!! Bilder kmr senare.

Igår klädde älsklingen och jag granen :D Den blev riktigt fiiin.. Ska se om ja hittar nåt mer idag i knalle som kan hängas upp :)

Efter jobbet drar jag t Spice n rice me baby o äter. Sen handla julklappar!

Ha en fin dag sötnosar!

MWAAAAAH♥


Mina sötnosar i lördags! Älskar eeer ♥


Tell Me
Postat av: anna

jag älskar dig! <3

2009-12-21 @ 08:40:32

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0