I'm so in looooooooove

Heeeej :D

Hinner ej skriva mkt.. ska snart ut.. men måste ba säga en sak..

Luis - Mi amor, mi principie, mi rey del reggeaton y mi washito rico.. <3
Är så himla glad att jag fått träffa dej

Jag vill oxå tacka han för att ha hjälpt mej att glömma mitt förflutna HELT och HÅLLET :D 
Nu förstår jag att mitt förflutna, både längesen och det sista, egentigen bara var ren SKIT ;)

Nu har jag dig och jag är bara din och har ALDRIG varit lyckligare.. Nu förstår varför man ska välja en av "sitt eget folk och land" för det här är verkligen det rätta för mej och har aldrig känt såhär innan...

Den kvällen då vi satt på stranden under den stjärnklara himlen och kollade in i dina fina GRÖNA ögon insåg jag att detta vi har är något unikt! När jag lekte med ditt svarta lockiga hår fick jag en sån underbar känsla som jag aldrig fått förut. .


Nu vet jag vad kärlek vid första ögonkastet är.. Det är du och Jag Luis <3

6/1 - 09 - Dagen då vi bestämde oss att leva resten av våra liv tsm..

Mi amor, har aldrig fått nån finare present av någon.. Det här smycket knäckte allt...

Corazonsito, te ADORO . . ♥


Eeeyy people, gå in på youtube o lyssna på: Wisin y Yandel - Permitame
Det är min o min älsklngs låt så sno den inte hihi ;)

Ya po.. nos vemooos! ska ut nu.. Chaaaau

Tell Me
Postat av: Heidi :)

oooooohmaaajgaaad nathaliiie :O:D:D:D ja fick fan tårar i ögonen :') fyyyy va gulligt. e så OTROLIGT glad för din skull. ska be för eran skulle att det verkligen ska hålla mellan er hihi:) hoppas verkligen han e en bra kille! annars anlitar ja nån maffia kille som åker till chile o kalkuttar honom som ja brukar säga hahaha . ååh guumman va glad ja blir iaf hihi:D PLLLLEASE kan du inte sätta in bild på honom här på bloggen ? kan inte hålla mejhaha:D puss älskar deej <3

2009-01-11 @ 02:28:53
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Heidi :)

EEEEY förresten HAN FÅR FLYTTA HIIT ! för du ska INTE FLYTTA NÅNSTANS! Capppiiish?? :D haha<3

2009-01-11 @ 02:30:14
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Natii

naaaww gumman!! så sööööt e duuu jag ska berätta allt för deeej sen när vi kmr hem :) hihi han e underbaaar haha.. aaa ska sätta in bild snaart baabe. Pussss lovee yooou <33

2009-01-11 @ 17:55:03
Postat av: ÄNI

Ja säger som hejdiii .. OOOOMMMMGGGGGGG NATHAAAAAAALIEEEE! :D:D:D:D FAN FAN FAN VA GLAD JAG ÄR FÖR DIN SKULL ÄLSKLING! :D "6/1 - 09 - Dagen då vi bestämde oss att leva resten av våra liv tsm.. " SÅÅ JÄVLA FINT SHIT! Så roligt baby! du har EN DEEEEEEEL saker att berätta sen :D o baby så kul! <33 HA DEEEEE BÄÄÄÄST! älskar och saknar dej FEEEEEEETAST ! <3

2009-01-11 @ 18:06:56
Postat av: Anonym

bbaby ja kan inte svara på ditt sms mitt kompis har gått ut :| ring mig ist

2009-01-31 @ 16:24:06
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: Anonym

NATI VEM E KILLEN SOM DU SKA LEVA MED??? va det inte jag eller?? hehe skojar...

2009-02-11 @ 00:45:28
Postat av: Natii

haha .. hmm vem e du?? :P skriv ditt namn människa :P

2009-02-11 @ 02:36:26
Postat av: Natii

ahaaa drenicaaak nu vet ja vem d e MAJMUN :D haha joo men ey du vet att du e min man nr 1 ;) haha :P

2009-02-11 @ 02:38:51
Postat av: A.N

awi gumman :$ så söt är du! du är min vackra chilenitaaaa :D<33

2009-02-16 @ 23:20:18
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: Anonym

eller hur baby :D vi är bäst! Love you 4 eva <33

2009-02-24 @ 09:45:23
URL: http://exclusiive.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaaaaaa :D jag tror det blir alanya! :D

2009-02-24 @ 09:46:34
URL: http://exclusiive.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0