Gårdagen

... Var helt lyckad!

Efter jobbet drog ja t stan o mötta älsklingen. Vi käkade först lite gott i Parken sen åkte vi snabbt hem o ja hämta lite grejjer så drog jag hem t Anna :D
Sylvia va redan där så vi tre satt själva hemma hos henne o drack asgoda drinkar, Lyssna på reggaetooon o satt o rökte på balkongen. That's what I call LIFE! Det va huuur kul som helst.. Mysiiigt o va vi tre igen.. Like old times <3

Vi gick o la oss runt 4 tiden inatt o gick upp runt 10 imorses.. Så när vi satt o åt frukost imorses berättar Sylvia att jag o Anna prata i sömnen.. MED VARANDRA!

Jag - VART FAN ÄR HON? VA FAN E DETTA?!
Anna - MEN JAAG VET INTE! JAG VA FAN TVUNGEN O CYKLA HIT!


HAHAHAH asså wtf hur lyckas man prata MED varandra i SÖMNEN?! HAHA så jävla roligt o höra d imorses asså..

Här e lite bilder från inaaatt ;D


                                              
 



Tell Me
Postat av: Anonym

Hahahaha :D jag älskar dig baby. Exakt, like old times <33

2009-07-03 @ 00:20:00
Postat av: Heidi

hahaha ni e så söta ! & sjuka :D

2009-07-03 @ 00:49:33
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Heidi

sv: I knooow , ska bättra mej ! men hinner aldrig blogga . ser framemot era videobloggar hahah :D btw, du har inte skrivit nåt om liseberg va?:P hade velat läsa om d haha .

2009-07-03 @ 00:54:59
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0