In Alanya :D

HEEEJJ ALLIHOPA!!!

Sitter här på balkongen på vårt fiina hotell här i Alanya :D Sitter just nu o förfestar lite sen drar vi vidare :) Vi kom hit natten t igår.. Så igår va vi på Hamam ( Turskish Bath ) efteråt va vi på stranden o sola o bada :D så otroligt skönt! :D
På kvällen förfesta vi riktigt ordentligt sen drog vi t Hamnen :D där vi festaa sönder.. Stack först t Kordon där vi träffa Elvis :) Vi fick extra stora drinkar som välkomnande :D sen berätta vi att ja fyller år imon så då boka hand bord o ska göra nån överraskning.. wiiiee great:D

Efter d drooog vi t Robinhood o latinoclub.. Då började ja må illa o sånt.. Illamående, Huvudvärk, ont i magen, skavsår och ont i ögongen av linserna ... Sen sprack ALLT när en ÄCKLIG JÄVLA TURK TAFFSA PÅ MEJ!! åååååh då stack ja ut .. O ville dra hem.. ÄLSKAR ALANYA MEN TURKJÄVLARNAAAAA ååååh !! Önska min älskling va här me mej ist :(

Så vi kom hem runt 3 .. o ja typ decka direkt.. mådde inte så bra fan..

Idag vakna vi ganska sent.. Så vi stack direkt t en resturang o ååååt goood mat :) Kyckling o sånt :D
Efter d stack vi tbx t hotellet o la oss vid poolen.. sola o bada lite o nu sitter vi här :)

Imorn ha vi som sagt bord på Kordon först kl 8 för middag sen e d PARTY däär :) Torsdag e d Turskish night på hotellet.. Lite mat och folkdans o sånt.. nicenice :)

Nee nu ska ja fortsätta va social me tjejerna :) Plus att d e jääävligt varmt så svettet dödar mej :P Men hoppas alla ni mår braaa :) o glöm fan inte o gratta mig imorn people ;) fyller 20 år imon juu.. weeeii :D

Ha d bra raringar :D

PUSSS O KRAM !!

Ps. Saknar mami o papi o Alfred jättemkt! Hoppas ni ha d bra o mår bra, ÄLSKAR ER ! ♥♥♥

Tell Me
Postat av: maggie

Hola!!!uyyyyy..que bien lo has pasado y nosotros sin poder dormir pensando que tenias insolación????pero me alegro de que estes bie ..cuidate del sol y de todos los turcos feos !!!!besitos ..te quiero mucho ..bye!

2009-07-07 @ 22:11:52
Postat av: Renato

Hej på dig din ...........lilla/stora leverpastej. Mår du verkligen så bra som du beskriver för dina vänner? Jag sov ingenting inatt för jag var rädd att du hade fått någon typ av solsting vilket kan vara livsfarligt. det gör mig jätte glad att höra att du mår bra, men ta det lite lungt och håll turkarjävlarna borta från dig utan att ta onödiga risker. Saknar dig mycket. Ta väl hand om dig. Papi.

2009-07-07 @ 22:53:13
Postat av: Renato

GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS OCH ÅTERIGEN GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG AMOCRCITO. ÖNSKAR ATT JAG KUNDE VARA DÄR MED DIG FÖR ATT KRAMA DIG TUSEN GÅNGER OCH PUSSA DIG TUSEN GÅNGER MINUS EN FÖR ATT GRATTULERA DIG NU NÄR DU FYLLER 20 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRR. jAG RINGDE DIG MEN VAD GÖR DU NU UNDRAR JAG.mÅNGA PUSSSSSSSSAAAAAAARRRRR. PAPI

2009-07-08 @ 00:20:53
Postat av: Renato

GRATTIS,GRATTIS, GRATTIS, GRATTIS OCH ÅTERIGEN GRATTIS PÅ DIN FÖDELSEDAG MI AMORCITO. ÖNKAR JAG KUNDE VARA HOS DIG JUST NU FÖR ATT KRAMA DIG TUSEN GÅNGER OCH PUSSA DIG 1000-1 GÅNGER NU NÄR DU FYLLER 20 ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRRRRRRRRR! PUSSSSSSSSAAAAAR. PAPI.

OBS! RINGDE TILL DIG MÅNGA GÅNGER. UNDRAR VAD LILLA FESTIS GÖR. MMMMMMMMMMMMMM.

2009-07-08 @ 00:39:29
Postat av: natiii

SVAR TILL MAMMA OCH PAPPA;

Hola mama y papa :D Gracias por felicitarme !!! Jag har inte svarat på smsen för d kostar men jag mår bra o har d skönt här nere.. förutom turkjävlarna som går mej på nerverna.. dom borde låsas in hahah :D Hoppas ni mår braaa, los echo de menos! Un besitooo los quiero muchoooo / Su hija que ya tiene SOLAMENTE 20 años :D jiji

2009-07-09 @ 03:05:53
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: ANNNNAAA :D

AW VA SÖTT ATT DIN MAMMA O PAPPA KOMMENTERAT :D:D Du fick mitt sms va ? SAKNAR DEJ MIN PARTYPRINSESSA! Akta dig för turkjävlarna gumman ! LOVE YOOOOOU!

2009-07-10 @ 19:35:04

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0