Stress!

Hej bloggään xD hoppas allt e bra med er. Själv ha ja lite panik. Ha precis packat klart typ. Eller aa klart o klart. Men någorlunda iaf. Tack vare min mami annars hade ja aldrig klarat det! E inte ett dugg trött nu :( men ska upp om typ 4 timmar så måste fan sova.. Aja som ni vet så åker jag t alanya om exakt 12 timmar o e borta i två veckor:) Måste nog sova nu. Försöker skriva sen om ja hinner. Måste fan äta frukost färga håret duscha sminka mig o allt sånt. Sen runt 13.30 drar vi t landvetter! Ååh måste sova som sagt. Men svårt.. Tänker ba på vissa grejer som gör mig så ledsen:( Aja godnatt o hoppas ni får en bättre sömn än jag iaf. Puss puss <3

Tell Me
Postat av: Heidi

vaaa gumman va tänker du på?? :( tänk inte så mkt! d är aldrig bra o tänka föör mkt :( Men hoppas resan går bra för er nu! försök uppdatera dej här lite ibland o berätta va ni gör :D älskar dej<3

2009-07-05 @ 19:42:50
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0