090609

Heeello Babes :)

Nu e ja tillbaka igen.. Har tyvärr inte haft tid o skriva på sistonde :/ har iaf vart sjuuuuuuuk .. e ftf lite sjuk :/ Hosta o sånt.. rösten typ kmr o går :P haha inte d bästa när man har mitt jobb lixom ..

Helgen va jättemysig för min del :)

Fredag - Va hemma hela dan tsm med sara :) Vi möblera om mitt rum o städade huset lite :P Sen kom heidi o sandra oxå.. Vi gjorde typ ingenting.. Ba softa o prata om allt o inget :P Sen Va d egentligen planerat att vi skulle ut o grilla allihopa men eftersom jag va sjuk så gjorde vi inte d :/ Så ist kom alla dom hit :D Alfred, Sylvia, Erkan, Sina, Sara, Sandra och jag :D Vi satt ute på min trädgård o grilla .. värsta elden gjorde killarna som vääärmde fettmkt :D Satt där med lite mat, Filtar, cigg, musik.. asså helt lyckat :D Sen stack alla hem förutom sara som sov hos meej :D

Lördag - Sara o ja vaknar typ 2 ?! haha o e huuur sega som helst :/ Åt frukost, sega sen gick vi o la oss i min säng igen och kolla på en film :D som ja typ har sett 7 ggr?! haha jävligt bra asså :D Myyyyys =)
Senare så fixa vi oss lite o precis när hon skulle dra så kom Alfred t mej :) Så vi körde ner henne t stan sen åkte jag o älskling t Maxi :) Köpte dricka, choklad o sånt :P Sen stack vi hem o satte oss framför tv:n och kolla på Sverige-Danmark, som förresten SÖG, Sverige asså haha. Efter d kolla vi på en skitrolig film som hette Taxi :) O sen runt 1 på natten får vi för oss att dra t Ay caramba i gbg.. Men precis när vi skulle tanka så ringer pappa o säger att ja måste hem .. " Du e sjuk, du kan inte va ute o ränna på nätterna, bla bla bla" Hahah min pappa e söööööötast! :D Så jag och alfred åkte hem t mej igen och la oss i sängen och kollade på Smekmånaden (y) Sett dne innan men den e jääävligt bra ;) Sen runt 5tiden på morgonen somna vii :P

Söndag - Vaknade typ halv 11 o väckte min älskling :) Vi fixa oss, åt frukost och hoppa sedan in i bilen.. Tog med mami oxå :) Vi åkte först t Kviberg där ja köpte smink, Två puder, En concealer, En mascara och ett rouge :D Skiiitbiilliiigt :D o så köpte jag en grej t Alfred oxå :P Sen efter d åkte vi vidare t Bellevue :) Vi gick in t Orienthus :D Looove that place :D Där köpte vi massa mat o gott :D hihi efter d åkte vi hem t Borås o va hemma runt 6-tiden :) Då gick ja o pappa direkt ner o röstade :D Alfred åkte hem en snabbis och jag hjälpte mamma med maten lite.. Sen kom alfred tbx o så åt vi Klyftpotatis, kebab, sallad och massa kebabsås :D Mums :D Efter maten drog Jag och Alfred o hämta Mahmood, körde hem honom sen va ja en stund med alfred tills hans kompis ringde o behövde hjälp :/ Så alfred drog och jag stack hem :) Hemma så fick ja för mig o färga håret LJUST och nu e ja Morotshuvud a la carte! ;)

Detta va min helg :) Mysig och väldigt lugn helg :) Den här helgen får d nog allt bli lite fest tkr jag ;) hihiooo

BTW! Jag åker Snart! O gissa vad?! HITTAR INTE MITT PASS! O jag har ingen RESVÄSKA heller ! :( Kill meeeeeee

See ya Later People!
PUUUUUSSSSS

Tell Me
Postat av: Anonym

Krya på dig*

2009-06-09 @ 18:20:22
Postat av: Natii

Taack :)

2009-06-09 @ 19:33:40
URL: http://natiiita.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0