Lo que no te mata.. te Fortalece !

Det e ju så sant..

Heeej allihopa.. Allt bra? ;)
Me mej e d braaaa.. lite smått lessen ba.. o d e ba för att min habibti åker idag:( Va me henne innan jobbet.. åt på viskan o kolla i affärer o sen åt vi glass:P men sen när vi skulle säga hejdå.. fyfan va lessen ja blev :( Sara är verkligen den enda som ställt upp för mig DAG OCH NATT. Älskar dig såå mkt gumman.. ja hoppas du får en underbar semester ♥ 

Var med alfred tidigare idag oxå.. vi gjorde inte så mkt.. satt o prata ba.. Just nu e han hemma hos mej o hjälper pappa med trädgården :P Så ikväll ska ja nog ba va me honom o mysa.. :)

Min helg ha vart jätteemysig :D I fredags var ja i stan me Samanta, Sara o Sandra :) VI åt thai o sen satt vi på viskan resten av kvällen där vi bl.a kolla på matchjäveln England - Sverige .. och drack Ice Latte mums :)
I lördags åkte ja t Liseberg Med Heidi, Sara, Alfred, Omer, Jimmie, Sina och Jocke :) D va jääätteroligt som vanligt :D Jag åkte inte speciellt mkt.. men d e ba för att ja e såån chicken av mig :$ :P
Vi kom hem rätt sent den natten .. trötta o glada :) Bilder från d kmr seeen..
Igår var jag i Sandared med älskling, Sina, Mikey, Virpi och Mahmood :) Låg o sola o dom bada lite oxå.. O ja fick den genialiska idén att gräva ner Alfreds toffla i sanden.. O inte nog med det.. när vi skulle dra oss hemmåt tog vi alla grejjer och eftersom att ja grävde ner den precis där filten låg så va d inte d lättaste o hitta den när vi tog bort allting! HAHA så där fick vi stå typ i en halvtimma och o gräva o leta.. bad tillochmed några småungar o hjälpa oss..

Mahmood - Ey, vill ni ha 50 spänn? Hjälp t o leta efter en diamant som ska ligga här nånstans?
Ungarna - Okeej :D
HAHA dom leta o leta..
efter en stund frågar ungarna..
Ungarna - Hur stor e den?
Mahmood- Hmm typ så häär stor.. (Visar att den e ca 20 cm lång)
Ungarna- Eeeh okej?! :s

AHAHAH ja dog av skratt.. Allt detta baara pågrundav MEJ. HAHA fast d visste inte alfred just då.. Han va bombsäker på att d va Mahmood..
Tillslut hittade mahmood den o jag min tröga jävel börjar springa.. DÅ fatta alfred att d va JAG hha. Liiiite smisk ja fick sen...

Efter att vi va i Sandared körde alfred hem mej sen efter en stund åkte ja hem t sara.. Där va Heidi oxå.. vi skulle passa på va me henne eftersom hon åker idag :( Så där va ja typ t halv 2 lr nåt inatt? sen kom afred o hämta mej.. Jätteroligt hade vi hos henne iaf.. Eller va säger du Heidi? ;)


Just nu sitter ja på jobbet o har rast.. Ska börja jobba nu igen om en min typ.. Så skriver mer sen :D

Pusss Pusss på er :)

Jag o Sara i lördags innan vi drog t Liseberg..
Den här bilden e våra bakgrunder på våra mobiler just nu :D
LOVE YOU !




 


Tell Me
Postat av: Din libanesiska hoe:)

Gummaaaan kan ej skicka sms min mobil cpar men jag e framme allt e bra vi kom fram inatt o idioterna tappa bort maskinen till min moster so vi fick vara kvar dar i hundra ar till haha men hoppas du har det underbart haha va gullig du e som skriver om mig huny(L)hihih(a) ha det nu skiiiiiiiitkul i alanya jag svar mamma sa till o me att om min kusin inte vart sangliggandes sa hade vi fott oka dit nora dagar!! for d e ju nara haha men inte for att ja trodde pa d till 7 procent men aaa hahah lite for man val onska.. halsa sandra o heidi o allihopa jag kan inte sms nogon so du for saga d till dom me alskar er alla ha det underbart i sommar o sms mig fan det e gratis for er! haha skot om dig te amo mucho mi linda // Din locaa

2009-07-01 @ 18:00:01
Postat av: Natii

Svar t Sara; Gummaaaaaaaan! Va glad ja blev att du hörde av dej :D började bli lite rädd.. Rädslan minskade dock när ja fick leveransrapport :) hihi.. jasså? Inaatt? shiiit.. vilka idioter :O gash.. klart ja skriver om dej habibtiii! Saknar dej redan din HOE! taaare lugnt där nere nu haaa ;) hihi.. ååååh men OOOOM ni skulle få för er o komma ner så får du FAN höra av dej hihi :D aaa ja ska hälsa dom gumman .. Ha d jättebra nu okej?? Ana bahebik KTIIIIIR ya albi (L)(K) Puss på rumpan mi loca .. MWAAAH <3

2009-07-01 @ 19:08:17
URL: http://natiiita.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0