Sandra Sandra Sandra :) och djungelvrål :D

Haha två min efter att ja skrev förra inlägget ringde Min kompis Sandra upp min mobil :P
Hon hade läst mitt inlägg och blev genast nyfiken ! hihi sööt e du :D
Vi bestämde nyss att vi ska sola imoon :D Måste bli bruna för att vi åker SNART! gud :S


Sitter här på jobbet nu o käkar Djungelvrååål. Mums.
Vi hade tävling på jobbet. Man får en guldpeng(chokladpeng)
 för varje sälj. Sen när man typ samlat 5-6-7 st får man
"köpa" i kiosken här inne :P Haha neej vi e inte småbarn :P
Så ja hade typ 9 guldpengar så då köpte ja mig en påse
djungelvrål ;) Så gott!
Gubben ska va glad över att inte va här nu o få pussar av mej..
 Han hatar lakrits! Häromdan spydde han typ ba för
EN PUSS efter att ja ätit en godisbit som va.. Lakrits.




OMG! Assåå jag har inte fattat att jag åker snart! Eller aa..Vi.. Har haft sån konstig känsla de senaste dagarna.. typ ÅNGEST! Vill inte åka! Gaaaah, klart ja vill men ändå... Massa saker ja måste göra innan ja åker.. o d e SNART! :


  • HITTA MIN PASS! Annars dödar typ Sabina mej om ja inte gör ett nytt. Har deadline tills imon enligt henne..
  • KÖPA EN NY RESVÄSKA! Min o sandras gick ju fan sönder från Chile hit t Sverige.. Köper dock INTE en så dyr som sandras. 1300 kr! heeeeeeeeeey!?
  • Måste leta upp mina sommarkläder, bikini, hatt, handdukar osv. Allt ligger ju kvar i resväskorna.. hm Vart FAN e dom? !!
  • SOLA! Ska typ våldta solariumet everyday.com... Belkast ever?
  • FÄRGA HÅRET! Har typ 187 olika färger just nu. Framförallt en blandning mellan rött och blont..
    Svår ekvation? Neeee ! HEJ NATHALIE-MOROTSHUVUD ,när ja kmr hem från Alanya..


    O massa massa mer.. shit.. nu blev ja mer nervös! Måste springa hämta vatten nuuuuuuuu

Diiit ska vi :O

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0