Tröööött

..som FAN e jag idag! Satt uppe typ t kl. 5 imorses med älsklingen.. Hjälpte honom med en inlämning han hade.. :/ men d gick väl bra hoppas jag :) Men ingen sömn blev d icke..

Idag ha jag vart i stan med Johanna :) Vi gick runt i stan o sen satte vi oss på viskan o fika :) islatte MUMS! o en asgo kaka oxå, right johanna? :)
Efter d stack ja vi t busstorget där vi vänta på våra bussar. Jag t jobbet o hon t göteborg. O gissa vad? MIN BUSS KOM NÄSTAN EN KVART FÖRSENT! o inte nog med d.. han åkte inte när han väl kom! :O neeej, han sitter o väntar på sin kompis! ja höll på o bli galen :S haha.. sen när han ÄNTLIGEN åkte, gissa vad? HAN SOOOOFTAAAR och typ PROMENERAR med busssen! åååh :@ sluta me att ja (självklart) kom försent t jobbet.. men ja messade bossen när ja va på bussen o förklarade (:

Nu sitter ja här o e såååååå trött..  äter äpple o hoppas på att ma blir lite piggare? :P

Har inga planer för ikväll.. känner för att göra nåt KUL! får väl se.. Hörs seeen!


ÅÅÅH VA SÖÖÖÖT! Nya alfred ju ;) Moahaha

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0