Brrr, va FAN hände med vädret?

REGN?! Wtf, sluta! Pallar inte med reeegn o massa jävla salsk o skit överallt..
Jag skulle ta bussen 20 i 7 t stan innan o sedan dra t ramnaparken och tror ni inte Nathalie missar bussen? Eh, jo! Så ja börjar gå mot stan, sen när ja gått en bit märkte ja att jag hade glömt min handsfree hemma.. Jag kan inte va utan musik?! Så då går jag heeela vägen tillbaka igen, hämtar mina hörlurar och drar igen. Inte nog med det! D börjar regna mitt i allt.. fast bara lite.. Men seeeeen kom åreeeets regn men skit samma tänkte jag :P Det sluta med att jag nästan gick hela vägen t stan men sen tog Jag 2:an från typ maxi och hoppa sen av på norrby. Sen stack ja vidare t Ramnaparken där ja gick runt lite.. I REGNET! Dränkt katt såg ja ut som! haha Min lugg va ju heeeeelt slickad.. sexigt.. NOT ..Haha sen stack jag iaf tillbaka t stan runt 9 o tog bussen hem =) Skulle egentligen kolla på " I Hennes skor" Men har sett den så många ggr så palla inte =) hehe Ska väl ta nåt o äta snart o sen försöka lägga mej o sova? Wish me luck :S

Inatt va ja ju såklaaaaart uppe hela natten och va fullt sysselsatt med att städa min garderob. Riktigt stolt faktiskt. Så här fiin blev den ↓

  

Och så ha vi min lilla Bebis som försöker sova medans galna nathalie ska städa typ 5 på morgonen. .



Och psykstörda jag fortsätter ta onödiga kort som exempelvist min hylla! OBS! Lägg märke till den sööööta nallen åt höger som jag fick på alla hjärtans dag hihi :)



O jaa,ni såg min studentskylt vilket jag gärna kan visa lite bättre här:





Normal jag är? Haha nee men d e detta jag gör på nätterna.. Jag kan ju inte sova! Haha
Nee som sagt, SÄNGEN NU! See ya ! Löööööööve.
 

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0