Rubrik?

                                                          



Sorry för dålig uppdatering. Mår inte så bra just den här veckan. Har inte gått t jobbet och har suttit inne i huset i flera dagar..

Jag lovar jag ska uppdatera mer sen..

Vill ba Tacka Sabina och Sara för att ha kommit hem t mej o vart här me mej när ja mått såhär.. UNDERBARA e ni tjejeeer ! ♥



Varför springer du fortfarande runt i mina tankar? Samtidigt som jag ångrar mycket som jag gjorde för din skull. Samtidigt undrar jag vad meningen med detta var? Och varför det är såhär just nu? Det jag mest undrar över är vad DU tänker om mig just nu? Eller tänker du i överhuvudtaget nåt om mej? Vill jag ens veta?
Åååååh varför tänker jag på detta? 
Nej! Senast igår OCH idag pratade jag om dig typ. Och om hur MYCKET jag ÅNGRAR en viss sak.. But I guess it's too late . . .
Life goes on . . .



Nada
es como deve ser.
Nada va hacer como deviéra Hacer
Y Nada fue como devería hacer tampoco.







 

Tell Me
Postat av: Heidi

Åhh gumman :( Ring mej bara om du vill prata. Älskar deej <3

2009-03-12 @ 08:06:48
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Anna

Baby! :O Jag finns här, okeeeeey ? hoppas du vet det!

2009-03-13 @ 13:57:54

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0