Trying ?

 

Yes yes, Precis som ni ser.. Sitter o snackar i tel me Sandra :) Därför tyckte jag att jag kunde passa på o lägga upp en bild på oss när vi va i Chile, o NEJ fråga mej INTE va ja gör på den bilden HAHA :)

Ska nog jobba sen.. Mår lite bättre idag.. Så I'll try to do my best :)

O juste, SNART ÅKER VI TJEJER :D hihi, ja o sabina snacka i tel typ 3 timmar inatt fram mot 4tiden.. o d blev mkt snack om Alanya, men även annat snack..  Tack för att du finns gumman

Ajusste våran konversation va:
Sabina - Aa men vissa människor bara klickar..
Jag - Aa men d e sant! Asså d ba.. ba KLICK typ..
Sabina - AA! KLICK
!

HAHAHAHA asså d va faktiskt kul...


Btw fick årets kommentar av sandra nyss som jag bara MÅSTE skriva:
Sandra - Du vet joakim?
Nati- aaa ..aa AA HAN..
Sandra- Aaa emil o han skulle spela domino.. Du vet domino.. Såna brickor man ställer på rad bakom varandra...
Nati- *avbryter* MEH VAFAN, jag vet vad domino e människa!
Sandra & Nati - HAHAHAHHA


Nä nu ska jag Låta Sandra läsa inlägget eftersom att hon e typ HYPERNERVÖS över vilket kort jag la in på oss HAHAHA :D

Ska prata vidare i telen nuu och sen blire en cigg :)

PUSSSS ♥ ♥ ♥




Och med dessa kort säger jag HEJDÅ ! : )

Tell Me
Postat av: Annaaaaaa

fan va heta ni är ;R :D <3

2009-03-13 @ 13:58:34
Postat av: S

(L)

2009-03-16 @ 01:05:05
Postat av: Anonym

Vem e S ? :)

2009-03-16 @ 16:36:21

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0