At wooork :)

Heeej =)  Sitter på jobbet just nu.. går otroliiigt segt! inte en enda människa svarar o jag mår illa usch.
Idag e d torsdag.. o jag vill göra nåt kul ikväll!! Jag o älsklingen ska förmodligen åka iväg nånstans o kanske dra ut lr nåt.. Får väl se hur d blir :)

Igår va jag o Fikade med Sara o Heidi efter jobbet, o även Percy kom förbi en sväng. Trevligt trevligt :) Efter d kom älskling o hämta mej så åkte vi runt lite o ba myste :)

Igår kom även Erica t jobbet o hälsade på :D Wiiiee saknat den tjejen asså. Så va hon här en stund o vi fick prata lite iaf =) Mer får vi prata på nästa gruppfest som är den 30:e Maj :D

Nä nu blire mer wooork. Vi har tävlling just nu så nu får ja sätta igååång så att vi vinner! woho :D

Hörs sen! PUSS



 Sylvia & moi på Annas fest :D



 Taibe, Heidi o jaag :D


'

Tell Me
Postat av: ibe

MEN USCH.. taskigt kort :P

2009-05-15 @ 15:52:53
Postat av: Heidi

sv: Giissa vaad haha. när ja duscha nu i morse så fundera ja på att e inte d en salsa låt :O grejen e att ja sökte på merengue o så kom den upp haha d va df ja trodde d va merengue först :P ska ta bort d nu :D loove <3

2009-05-19 @ 08:23:32
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0