Mums

Sitter här på jobbet o käkar naturgodis som min älskling köpte t mej idag.. Han åkte o hämta mig runt 1tiden o när ja satte mej i bilen gav han mej en påse med :

  • Stor Marabou Chokladkaka ( Apelsin )
  • Stor Geisha ( Orange dream)
  • Dubbelnougat
  • Japp
  • Marabou Brejk 
  • Daim
  • Pigall
  • En påse fuuullt med naturgodis


    Snacka om att min pojkvän e bäst eller? Haha tro inte att ja e matvrak, utan d finns en viss vecka i månaden som vi tjejer förtjänar all choklad i världen haha xD Min älskling är bäst <33


    Helgen har varit heeelt underbaar :D I Torsdags var jag me älsklingen o sylvia o erkan.
    Fredags va vi hos anni och firade hennes födelsedag :) ROLIAGSTE festen EVER :D hihi
    O Lördags firade vi min underbara Sabiiina som fyllde 20 :D Förfest på sjöbo Sen xoy =) niice
    Och igår var ja på Ikea med mami, papi och Alfred. Sen på kvällen åt jag o älsklingen Indisk mat hemma o myste resten av kvällen hihi. Helt undeerbaaar helg iaf.. Tack alla för helgen =) haha Bilder o sånt kommer när jag fått dom av kamerafolkeeet :D haha.


    Ne nu ska ja nog fortsätta jobba .. O ikväll ska jag nog ba va me min älsklling.. Känner att jag vill va me han nuuuuu eftersom att ja inte va me han varken fredag lr lörda :( Buhuuu poor little me haa? :P haha


    Yapo hörs seeen! Pusssssss ♥
     



 



Tell Me
Postat av: Anonym

hahaha omg, beach 2025 eller vadå nathalie :P

2009-05-12 @ 16:15:03
URL: http://kizzmyass.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0