Så ONT!

i magen :( d va riktigt längesen jag hade såhäääär ont :( har fått Kämpa mig genom dessa timmar på jobbet o d har faktist gått ganska bra ändå.. men faan va ont ja har :(

Idag har min dag varit ganska bra :) Vaknade runt 11 åt frukost.. kolla på min serie.. Sen städa ja lite, sen laga ja mat :D o åt det o så åt ja även två chilenska piroger som mamma gjorde inatt. MUMS! Sen gick ja t bussen i ganska god tid tillochmed! :) så rätt lyckad dag :) Förutom vissa ORD o vissa speciella handlingar som skett idag. Känner mig ganska tom nu faktiskt. Vet inte om man ska gråta eller skratta? Men jag vet iaf att jag tar ingen skit! Pero ke mala onda, pucha sal de mi corazon!

nee nu ska jag jobba fem min till sen ner t stan o träffa några kompisar :) Kanske skriver från mobilen sen !

Pusss

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0