Storm?

Hej igen.. fan vilket töntigt inlägg, det förra asså haha. Brukar inte orka blogga från mobilen så mkt fan :P

Kom precis hem iaf :) va ute me sylvia som sagt.. Men SHIT va d blåser! Katastroooof. VI höll typ på o blåsa iväg? :o
Vi satt ba ute o prata lite o rökte o lyssna på musik.. Sen när ja drar mig hemmåt messa hon mej att ja skulle komma så ja skynda mej ut o då ville hon att ja skulle se en groda som hon såg. Så vi kutar ner för backen och ...

Jag - Var e deeeen??
Sylvia - Däär vi lyckstolpen!
Jag - ee vaar?
Sylvia - DÄR! (Pekar) DÄÄÄR! ser du? Den hoppar! ser du??!
Jag - Nee ser inte! var?? jag har inte linser ju! (Blind typ)
Sylvia - Men dääääär! kolla skynda!


När vi kommer fram hade den hoppat in i buskarna..

Sylvia - MEN VAFAN! JÄVLA PADDA!!! ( Drar i buskarna )
Jag - HAHAHAH, ajaa... Hejdåå haha


Så roliga e vi :P

Haha så nu kom ja precis hem.. ska ba tvätta bort sminket sen lägga mej fan.. E ganska trött :/

Work as usually imon!

Godnatt på er ! :)

 

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0