Stress?!


hmm jag undrar varför mitt blogginlägg som ja skrev igår kväll publicerades nu?! cp :S


Iaaff, ja klippte sylvia igår :D Hon blev as söööt! Klippte lugg på henne oxå.. riktigt söt! Efter d så baka vi brownies :D Så kom våra älsklingar runt 23.30 o så satt vi alla fyra hemma hos mej o åt brownies och drack cola och pucko :D Mys :)

Killarna stack hem runt 02.15 så då satte sylvia o jag oss i sängen o glodde på tv :D Sen la vi oss nån gång efter 3 :D
Idag vakna vi runt 11 .. ja gick upp ur sängen av att ja fick massa småsten på mitt fönster! jaa då va d min älskliiing som stog där :D så kom han in.. så åt vi alla tre frukost o sånt :D Asså fattar ni, vi vakna 11.. o ja började jobbet idag kl 15. Klockan e 14.45 och JAG SPRINGER OMKRING I HUSET som en idioooooot. Stress stress stress! Asså ja lyckas JÄMT stressa! sjuuukt, hade fan nästan 4 timmar på mej? ncncnc, skärp dej Nathalie!




Men nu sitter jag på jobbet iaf, vi fika innan :) mums.

Imon blire STOCKHOLM för min del för er som inte redan visste :) Ska dööda älsklingen i bilen imon på väg dit haha som han alltid säger.. "Jag kör, du sköter musiken ;) " fast njaaa, lite action blire i bilen när vi åker jämt pga musiken.. JAG VILL LYSSNA PÅ DEN! NEEJ! BYT! BYT TILLBAKA! AAAAAAAAAH ! typ så.. haha ne men vi kommer ha fett roooliiigt :D Bye bye Borås i några dar :D

Hörs sen!



Jag och Sara på Valborg i göteborg :D ♥

Tell Me
Postat av: Heidi

ja hade ingen aning att du ska t sthlm :O va roligt, va ska du göra där ? :D Puss babe<3

2009-05-21 @ 15:09:18
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0