USCH

.... Vad jag mår illa?!
Kanske beror på det vi åt innan? ååh måste VERKLIGEN sluta äta sånt. Usch o fy o blä!

Idag ha ja inte gjort så mkt..
vakna ganska tidigt, duscha,
kolla lite på min serie sen stack
ja ut t Alfred.. Sen åt vi o nu sitter jag
här på jobbet as usual.. Går seeeeegt. ingen svarar! :P

Ikväll ska min arbetskompis spela på Tonic,
 så kanske drar en sväng dit? O så e d ju final ikväll oxå :D
Så d kanske blir en go cider, skön musik och final? Hope so :)


Orka va jag! kolla hur ja ändrar textraderna o skit haha .. liiiiiiiiv! Nee jobb fem min o sen dagens första och jävligt efterlängtade CIGG! O ska ringa min habibtii sara oxå då :)

PUSS !

       

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0