Goooooooodnatt!

Eller aa.. nåt haha.

Heej bloggen =)

Sitter självklart uppe ftf. LA precis på me min Zum.. Lr a min mobil DOG som vanligt när ja o hon snackar i tel i typ 88 timmar ;)
Ska iaf snart få träffa henne igen :D I helgen, om gud vill, ska ja träffa mina flickor och pussa sönder dom hihi :)

Idag har jag faktiskt shoppat lite! En klänning, två par örhängen, två hårband och en feeeeeeeeeeet ring :)
Jag som inte skulle slösa mer pengar:S plus att ja beställde skor på nelly igår oxå.. gaaah..

Ne nu ska jag nog nana för ja ska upp kl 10 och fixa en superviktig grej :D

Hörs imon sötnosar! Eller rättare sagt: SEN.

Puss o kram! ♥


Jag, A & Z. LOVE YOU GIRLS!


Tell Me
Postat av: anna

loooveee yooou honey

2009-12-01 @ 01:18:38

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0