Idag fyller vi 2 år & 2 månader =)


Tell Me
Postat av: Gjupi

HAHAHA HAN ALBAN? börja kalla han för GJUPI han vet vad det är. Han kommer säkert bli glad att du nu vet va han är egentligen. MAGJUPI Crackhead ....

Astalavista Zemer ola ola ola ;)

2009-12-10 @ 15:24:47
Postat av: JAG

Och vem är du??

2009-12-10 @ 15:53:06
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: Anonym

HAHAHAHA :D Har jag sagt någongång att jag är alban ???

Dessutom det var årets barnsliga grej jag såg/läste/fick höra !!!

MEN INGA konstigheter,det finns tillräckligt med omogna och till och med fega som skriver bakom ryggen och inte våga komma fram som en MAN och säga framör mina ögon !!! Hehehah VAD kan du om historien i ägentligen!!! Googla "Vilka var de första som spred det egyptiska kulturen i balkan och över hela världen och hur?" så hittar du svar, och då kmr du önska var en sådan "Gjupi" som finns i din fattiga starkas värld !



HAHAHA Have no time ;D ska äta min specialitet jag gjorde Fisk+citron med vitlöksås + sallad som är gjort så ett speciellt sätt ((Inte många som vet vad för sallad vi snackar om ;D - min älskling gör det iaf hahah )))



IAAF ha det gött nära och kära

" HA , PI, QI, RRI, e te tjereve leja gajlet te mi bajne ;D " HAHAHA



HAHHAAH MÅÅÅNGA har behov för KBT(Kognitiv beteende terapi) i dagens samhälle ;D



////KYSSSSSSSSS till min underbara ängel

Kommer och hämtar dig hjärtat .. syns

///

ALFRED <<<<<<<<

2009-12-10 @ 18:11:35
Postat av: Anonym

HAHAHAHA :D Har jag sagt någongång att jag är alban ???

Dessutom det var årets barnsliga grej jag såg/läste/fick höra !!!

MEN INGA konstigheter,det finns tillräckligt med omogna och till och med fega som skriver bakom ryggen och inte våga komma fram som en MAN och säga framör mina ögon !!! Hehehah VAD kan du om historien i ägentligen!!! Googla "Vilka var de första som spred det egyptiska kulturen i balkan och över hela världen och hur?" så hittar du svar, och då kmr du önska var en sådan "Gjupi" som finns i din fattiga starkas värld !



HAHAHA Have no time ;D ska äta min specialitet jag gjorde Fisk+citron med vitlöksås + sallad som är gjort så ett speciellt sätt ((Inte många som vet vad för sallad vi snackar om ;D - min älskling gör det iaf hahah )))



IAAF ha det gött nära och kära

" HA , PI, QI, RRI, e te tjereve leja gajlet te mi bajne ;D " HAHAHA



HAHHAAH MÅÅÅNGA har behov för KBT(Kognitiv beteende terapi) i dagens samhälle ;D



////KYSSSSSSSSS till min underbara ängel

Kommer och hämtar dig hjärtat .. syns

///

ALFRED <<<<<<<<

2009-12-10 @ 18:14:13
Postat av: JAG

hahahahha klockrent älskling. Ses snaaaart! Mwaaah <3<3<3



O duuu! spara sallad t mej :O specialitet ;)



KYSS (L)(K)

2009-12-10 @ 18:40:34
URL: http://natiiita.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0