Jag orkar inte mer.

Hejdå, kmr nog inte blogga mer på ett tag. Mitt liv har nog aldrig varit värre än nu.
Jag litar inte på någon. inte en enda människa, INGEN och när jag säger ingen så är det INGEN. Folk sviker, sårar, ljuger osv. Sånt orkar jag inte med mer.
Trodde egentligen att den här kvällen åtminstonde kunde blivit bra, men NEJ
naturligtvist INTE. Jag va dum att jag ens fråga. Jag skiter i exakt alla&alla
frånochmed nu. Vill bort från alla. Och det ska jag verkligen.
Ska verkligen bort från alla. Har tillochmed skaffat nytt nr. Vill ba bort från ALLt. Åååh.

Hejdå
.

Tell Me
Postat av: Anonym

FIN BLOGG :D haft en bra halloween?

2009-11-01 @ 16:57:44
URL: http://stocklyn.blogg.se/
Postat av: anna

Åh gumman, jag har inga ord :(:(:( fan, du är helt helt heeeelt underbar! tack för att du finns & du har 100000000 procent rätt <3<3 jag är så otroligt glad att jag har dig mi amor .. får fan tårar nu jag lovar :( <3 varför händer sånt här ? </33 jag älskar dig nathalie.. & jag finns här för dig DAG SOM NATT 24/7 (L)(L) <3<3

2009-11-02 @ 22:37:45
Postat av: Heidi

:O

2009-11-03 @ 08:39:42
URL: http://hejdilicious.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0