Jaha, då va kl 5 snart!

Jag kommer ju fan aldrig lära mig att ställa tillbaka dygnet haha. Usch. Aja la precis på med min kompis.. Vi har snackat i tel sen kl 1 typ?! Haha vi har fan ALLTID så mycket o prata om haha. Ska åka ner t henne imorn:) vi boka mina tågbiljetter innan:D så ska va hos henne i helgen :) så skönt och komma bort från borås några dagar iaf. Hehe Ne men vi har såå mycket o prata om iaf så direkt när jag kommer fram till centralen i den staden hon bor i, kommer vi börja babbla. Haha vi e la för goa:) Förresten! Va ju och fika med Srdjan innan:) Det va jättemysigt och roligt. Efter fikat gick vi o köpte cigg och CHOKLAD som VI DOG FÖR! Ååh va god den var! Haha fy mig att jag åt det:p haha Ne men gubben, som sagt, vi får ses snart igen! :D Nee nu ska jag fan försöka sova om jag ska komma upp imorn?! Så godnatt på er. Och juste ! En till sak bara; HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA. Såå, nu fick jag ut det ;) Haha. Godnatt! BESITOOOS!

Tell Me
Postat av: Srdjan Simic

Vart har du åkt någonstans gumman? Göteborg eller? Hoppas du har det trevligt i alla fall =)



Satt och tänkte på våran fika, hade det sjukt mysigt och hoppas att vi kan ta och ses snart igen. Ta med Alfred nästa gång, han är en jätte reko kille ju, riktigt kap :)



Och min tur att säga, dags att uppdatera lite :P hehe



Pussar och kramar

2009-11-09 @ 20:17:15
URL: http://srdjansplace.wordpress.com/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0