Kolla in Ellos nyinkomna kläder!

Heej allihopa. Yes i'm back :) Tänkte börja min comeback med lite kläääder och skor :)
Jag sitter här på jobbet och eftersom jag jobbar här på Ellos så har självklart ellos-hemsida
som startsida :) Där såg jag att dom fått in en massa snygga festklänningar o sånt.
Ni måste in o kolla. Snyggt och prisvärt oxå :)

Otroligt snygg klänning! Jaag Vill ha ♥


Såg ni? :) Billig e den oxå. Hmm åker nog hem och beställer den ikväll hihi :)


Den här snyggingen fick jag av Mami igår ♥
Man ser inte så tydligt men den är riktig fiin, både paljetter och fransar.
Perfekt shake-klänning? ;)


                                        Från Kappahl :)



 
Oooh, Me like! Dom ska jag lätt ha. Men.. svarta eller röda? hmhm.. Dem e från Halens ! :)


Tell Me
Postat av: percii

Hellow maj dear, har du bytt nr? laste det i ditt andra inlagg .. hur e det ? om du har vagarna forbi españa sa sag till! :) pussokram gullet

2009-11-18 @ 23:48:48
URL: http://kizzmyass.blogg.se/
Postat av: Anonym

RÖDA älskling !!!Fast svarta e inte så dåliga heller men hmm eftersom du har svart klädning så kan du köpa svarta o kan kombinera perfekt !!

S O V NUU!!!

Kysss

/Din Alfred

2009-11-20 @ 02:37:52
Postat av: JAG

Hehe aa eller hur dom röda e finast typ :) heeh får fundera på det lite.

Tack för din kommentar älsking.

Kyss mi amor <3<3<3

2009-11-20 @ 02:43:32
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: Erica

Däääämn den klänningen va heeet! har du provat den än? hur lång är den ? inte över knäna eller ?



Puuus gumman

2009-11-23 @ 09:59:23
URL: http://nosecrets.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0