051009

Heej alla söta!

Hoppas allt e fint med er =) Med mig e d helt okej.. Lite trött o förskyld men annars bra =)

Min helg va iaf varit helt lugn o niiice =) Torsdags fika jag med tjejernaViskan =)
Fredags va jag me anna o hennes vänner.. Vi va hemma hos Elin sen drog vi t stan, campino o sånt.
I lördags va jag i stan o sånt.. Sen på kvällen hade vi filmkväll hos sara med tjejerna :D Vi kollade på Dumpa honom.. Lite störd film men bra =)¨
O åååt en massa gjorde vi :P Först åt vi kyckling med ris, Sen kladdkaka sen åt ja upp en hel STOR skål gurka (Me LOVE gurka) aa o morätter med dip :D O lite mer kladdkaka o så morotskaka oxå o godis! Haha o lääsk.. Fatta att vi va mätta sen eller? haha men gott va d iaf =) Tack en lyckad kväll tjejer
Igår så va ja ba hemma.. va fett seg så palla itne göra nåt.. Sen på kvällen kom älskling .. Vi gjorde itne så mkt blev lite strul men efter 2-3 timmar blev d bra igen :S:$ haha sen resten av kvällen/natten hjälpte jag han med Samhällen som han skulle ha prov på idag =) Han åkte hem runt 3 inatt :)

Ikväll ska jag vara med Alfred.. Vi ska hitta på nåt kul! Men vaad? EN måndagskväll? :/ Hmm får fundera på d hihi.

Looooooooooove ♥


Tell Me
Postat av: aaannnnaa

heheh jaaa älskling :D:D:D men jag har paus nu, ska ner till ladan och hämta jackan som jag beställt från nelly :) måste få lite luft med <333



ring sen äääälsko

2009-10-05 @ 18:12:39

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0