En ny dag..

Hej på er !

Idag e det en ny dag som sagt.. Men inte den direkt bästa dagen. Vaknade med åååårets påsar under ögonen och mina ögon va fett svullna.. undra varför? :S
Men men d va ba o kleta på extra smink så att d inte syns. Annars så e jag rätt så pigg även fast ja somna sååå sent :/

Igår efter jobbet mötte jag Sandra i stan.. så snacka lite om allt öjligt som vanligt. Sen promenera vi iväg en bit. Det sluta med att vi satte oss på druvefors o tjöta vidare :) Sen tog jag bussen hem runt 10 och hon gick hem :)
Glad att jag har dig babe ! ♥

När jag kom hem gjorde jag typ ingenting.. Jag laga mat o åt o sånt.. Sen resten av kvällen/natten va ett rent jävla helvete.. Vi behöver inte gå in på detaljer men ett helvete var det. Det förklarar hur jag mår idag :s
Ouuff, e glad att jag iaf har min mamma och pappa som alltid finns där och mina vänner oxå! ♥
Tack alla ni som skrev lr hörde av sig och sa nåt gulligt lr stöttande ord! It means a lot ♥

Nu ska jag jobba vidare .. Så vi hörs sen gullungar :)

Mwaaah


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0