:)

Idag har jag lärt mig att:

  • När du e törstig DRICK. På riktigt. Halsen blir ju fan sviiintorr efter ett tag. Kan
    Inte ens snacka typ :S
  • Börja aldrig städa/rensa garderoben på natten. Man tar ut ALLT, Städar inne
    i garderoben så att det ser fint ut. Men sen LIGGER ALLT PÅ SÄNGEN OCH GOLVET
    Och man pallar verkligen inte ta in allt :P
  • Gå inte ut o rök medans du pratar i tel. Det blir inte bara en cigg. Det blir la 3-4 stycken.. I RAD.
  • Snacka inte om föööör privata saker i mobilen. Den är lätt  a v l y s s n a d !


    Jahaa, Sånt här skriver man mitt i natten när man är nattmänniska. Haha alla tjatar jämt på mig att jag ska lägga mig men va ska man göra.. T.ex Srdjan blev något chockad över att jag städar nu mitt i natten typ :P Så sööt =)


Btw så har jag o min Anni planerat en hel del idag :) På lördag e d vååår dag/kväll :P Vi ska sola o sen på kvällen ska vi kolla på Blog Awards, även fast vi vet vilka som vann. Who cares? haha. Ladda upp med MASSA Gurpa och Dipp kan jag säga!
Sen har vi planerat in 2 dagar i veckan då vi ska Sola. O 2 dar i veckan ska vi promenera. Motionera. Vi ska nog hitta några riktigt goa rundor ;) Så Anna och Jag börjar våra nya liv nu då som sagt :D hihi.
Love yooou huuun ♥


Nee nu måste ja fortsätta städa, ta ut kläder ur tvättmaskinen och kolla på min Serie :D

Godnatt Raringar ! Mwaaah ♥


Så såg d ut först.. Haha kolla min bebis på min säng :)

Och såhär såg Garderoben ut innan jag började...


Och såhäääär ser mitt rum ut just nu ! :S




Tell Me
Postat av: linnea

såg inte så kul ut att börja med det där ;)

2009-10-20 @ 19:32:24
URL: http://linneaacarleborn.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0