Riktigt Duktig ! =)

Jappz, har varit riktigt duktig :) Har tvättat kläder och håller just nu på o städar mitt rum :P
Inte ofta nati får såna här ryck .. haha =)

Nu tog ja en liten paus. Ska snart fortsätta me rummet sen ta ut kläderna ur tvättmaskinen :)

Här kommer några Bilder från Helgen =)


Jag, Strax innan jag åkte Hem t Jojo :)


   

Kvällens Outfit =) Svarta Stövletter, Chockrosa Klänning och Svart Kavaj !


 


Födelsedagsbarnet :D Love u ♥


Tell Me
Postat av: Johanna.L.

Jätte glad att du kom gumman<3:D Ps. din outfit var perfekt riktigt nice ;) får ses snart nån dag puss hjärtat

2009-10-21 @ 22:44:29
Postat av: Jag

Naaw sööt du e gumman! du vs oxå jääättefiin hihi. Hoppas ni hade kul <3 Aaa sbsolut vi får höras gumman. Puss

2009-10-22 @ 16:55:24
URL: http://natiiita.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0