Söndag :)

Halloo =)

Har inte hunnit uppdatera under helgen , as usual :P

Hoppas ni mår bra iaf :D Me mej e d super =) Sitter hemma just nu o tar d lugnt..
Va o shoppade lite innan idag :)
Blev ett par leggins, en t-shirt, väska och strumpbyxor :P
Jag som inte skulle köpa mer grejjer?! yäyä..

Min helg har iaf vart jättemysig :D I Fredags va jag me Alfred, Erkan och Sylvia i göteborg. Vi gick runt lite på avenyn sen så käka dom på burger king :D

Igår va jag me min Anna (L) Vi gjorde typ inget, tänkte kolla på blogawards så vi förberedde oss me massa gurka, morötter och dip :D mums.
MEN blogawards varade i en fucking halvtimma ba. MOBBAT. haha så där satt vi som idioter haha.
Sen tänkte vi dra ut på krogen men vi kunde fan inte bestämma oss. Till slut blev vi överflummiga haha så vi satt o lyssna på massa låtar o sjöng, skratta, dansa och ropa som galningar haha :D
Sen åkte hon hem typ runt halv 3. Tack för kvällen baaaabe <3



Nu kom jag iaf precis in. Älskling slutade jobbet precis och kom förbi o hälsa lite. Stog o pratade lite och pussades hihi :D . .  My boo


Här är två bilder från i fredags :)





Bl.a Detta köpte jag idag :)


Tell Me
Postat av: Linsy Lohem !

Heelllooooooooo

I AM LENSY - LOHEEEEEM :D! "SELICE! I KILL YOU "



När tog du bild på mig medan jag körde :O!??

Vad fina de var älski, ta de på torsdag :P !!! Men du slutar aldriiig köpa, apa !! Hmm remember--> "Skriva ner allt denna månaden älskling"



Japp jap sötnos min , ska plugga vidare nu älskling (like a vampire) men va inte vaken så sent okaaj ?!!

Hjärtlig kyss och jätte varm kram

//Din älskling !

2009-10-26 @ 01:41:07
Postat av: Jag

HAHAHA linday lohan ;) uuuh hahaha så sööt du e älskliiing :D

Haha jaa du, jag e snabb me kameraan hihi :D tog kortet när vi va på väg t göteborg :P



Lycka till med plugget amor. Du e duktig så jag vet att du klarar det :D

Kyssssss min fina älskling <33

2009-10-26 @ 02:41:12
URL: http://natiiita.blogg.se/
Postat av: anna

aw.. tack själv för kvällen baby! :D även fast vi inte gjorde ngt hade vi kul :D hahah ja tänker bara på det där " alaaa a'laaa " HAHAHHAHA :D fan va kuuuuuuuuuuuul.. :D



ooh va fina kläder du köpte, grrr :D <33

2009-10-26 @ 04:17:36
Postat av: annnnaa

DUUU ÄR BÄST !!!

2009-10-26 @ 23:52:27

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0