Usch!

Fan va falska människor d finns! yuuääk.. Blir fett sur asså! Man kan fan inte lita på nån?! oh gash, aja vet iaf vilka dom FÅ personerna jag kan lita på, är iaf ♥
Blä på
F A K E   A S S   B I T C H E S !


Idag åt jag thai med älskling :) Asså seriöst, vi hade skippat thaimaten jävligt länge men idag drog vi dit.
Hm 75 spänn för miiiiiiiiiinilite ris och en halv friterad kyckling+ vatten? hell no, aldrig igen.

Just nu sitter jag på jobbet iaf.. Slutar snart o då e d heeelg :D
Fullspäckad helg har man framför sig :D haha
Ikväll blir d xoy, imorgon skövde och lördag utgång mej jobbgänget :D
Niiice.

Nu ska jag jobba vidare så vi hörs sen! Puss&kram





Btw! jag hoppas verkligen detta går nu.
Min dröm skulle isf gå i uppfyllelse!
Jag skulle vara den lyckligaste tjejen på hela jorden!
Inga ord hade kunnat beskriva hur glad jag hade blivit!
Si dios quiere ♥


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0