090922

Hej sötnosar!

Sitter här på jobbet med värsta värken i fötterna :( lr aa en fot.. mina skor dödar mej :( usch..
Vill ba att timmarna ska gå fort så att ja kan draaaa:P

Idag ha jag inte gjort nåt typ.. Sov uuuut typ t 12.. va väldigt trött eftersom jag gick upp så tidigt igår!
Sen kom Alfred en snabbis t meej sen prata ja i tel med Sandra, as usual =)
O efter allt d.. så missa jag självklart min buss :( så min fina älskling skynda sig från Skene o hämtade upp mej.. Så ja kom i tid ändå =)

Ikväll vet jag inte va som händer.. Ska kolla me älskling om han kanske vill ses lite.. Känner att jag verkligen behöver träffa han idag :/ ..

Tråkigt dag idag! Men imorgon händer det mer:

  • Vakna tidigt! Duscha, fixa mej, äta frukost m.m.
  • Möta Alma i stan kl 12 .. Fika/Käka kanske?
  • Jobba 15.30-19.40
  • Hem till min Anna - Film o mys :D


Nee nu blir d mer jobb! Hörs sen ♥



 Anna och Jag typ 2007 ♥


Tell Me
Postat av: Anonym

Hahahah bilden! shiiiiiiit :D vet du vad jag tänkte på direkt när jag såg den nu .. "HAR DE REGNAAAAT ELLER?" Hahahahah remeber ? ;) Hhaha i bussen på väg in till gbg hahaha <3



Synd att det inte blev ngt idag bebo.. men vi ses på söndag iaf :D <33

2009-09-23 @ 23:03:22
Postat av: Anonym

Aa du fatta nog att det var från mig hahah <3 / ANNA

2009-09-23 @ 23:03:53

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0