260810

Hej mina sötnosar!

Just nu sitter jag här i min längehet helt seg och trött. Sov alldeles för lite imorses, åkte till läkaren och efter det mötte jag upp pearcy i stan. Vi kolla i affärer och sen gick vi till högskolan och letade upp mina böcker som jag behövde =) Pearcy fick fan ryck på mig för att vi inte hittade mina böcker först. Värmen va dödlig, jag lovar! och våra fötter värkte sönder haha. Men till slut hittade jag alla bäcker :D  Kan inte fatta att på måndag så börjar jag plugga på universitet.. Damn.

Iaf, senare så satte vi oss i parken och käka och prata om allt :) Sen kom min papi och hämtade mig och körde hem mig. Kom hem runt halv 8 och jag decka i soffan direkt  :O Vaknade nyss och fick panik.. Hade typ 11 sms och massa missade samtal.. Jag sov verkligen! haha..

Nej, nu ska jag sätta mej och betala massa räkningar och sen in och registrera mig på första kursen som börjar på måndag :D

Hörs senare. Mwaaah! ♥


Tell Me
Postat av: Heidi

omg är det mittuniversitetet? sååå norrland haha. aa klart det är såå norrland för det ligger i norrland hehe. är stolt över dej att du ska börja plugga! du kmr bli en skit bra beteendevetare :D:D <3

2010-08-27 @ 00:10:06
URL: http://hejdilicious.blogg.

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0