Alma - min speciella kompis

HAHA täänkte bara visa er hur våra sms-konversationer kan se ut. Och då är det såna spontana mess haha helt sjukt.

A - Här kommer pippi lång ja hon kommer wup wup wup
Jag - Hahaha Har du sett min apa min lilla söta lilla apa mjaau
A - REEEEEMIIIIX BOOMSCHAKALAKA PAP PAP AMERICANO
Jag - TRRRR HAJDEEE WOOW WOW WOW pilum wisky zen cocacola uh uh!
A - Haaajde hajde dobroo, kiliikili
Jag - HAHAH vi behöver hjälp båda två
A - HAHAHAH JAG DÖR. ja svär vi behöver. Kom vi startar ett band
Jag - jalla vi startar
A - Pap pap americano ti ti titi
Jag - PARLA americano idiot
A - Hahahaha sämst! Vi kör egen maxar den sen malo wiski malo coca cola hajdeee hajde
Jag - Haha ja jag svär vi göre
A - HAHAHA iiiihooooo maxa den Chile
Jag - Haha jag maxar jag maxar bosnien
A - Hahahahha remixa cie hurry up haha

Sen orkade jag inte svara på det sista men då skriver människan efter 8 minuter igen...

A - Ej det regnar ute    (notera att det hade spöregnat hela dagen!)
Jag - haha JAG VET
A - Vi flyttar
Jag - Kör
A - Packa
Jag - Har redan börjat
A - Jalla ja hämtar dig om 10
Jag - jalla
Alma - Boråskebab pap pap americano
Jag - Nej usch
A - jo do vel
Jag - Nej ej jalla hörs sen ja e stressad måste hinna me buss
A - okej gullet


HAHAH asså ni anar inte hur mkt jag skrattar vaaaarje gång vi messar. Finns ingen som e så sjuk som du min lilla kurva :D ♥





Tell Me
Postat av: Alma aka din speciella kompis! :P

hahahahahahahahahah, haajde dobro dobro hahaha ;) .. Så fucking söt e duu din lilla kurvaaaaa! Pap pap americano tii tititi maxaaa deen chile hahahah .. aså ja dör varje gång ja säger så hahahah får en bild i huvvet på dej :P .. Sexigaste kurvan, det är bäst me våra spontana sms wallabilla, hurry up girls hahaha glöm ej anteckna det ahah! Biiiigtaaajm love sääziii <333

2010-08-30 @ 14:50:29
Postat av: Anonym

hahaha såg inte detta inlägget innan fan, det är bra gör lite reklam ;) hahaha . hon där på bilden va snygg, vem e hon? nr? msn? fixa fixaaa hurry up ti ti tititii HAHAHA

2010-08-30 @ 14:52:16

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0