Boooom

Hej bloggen!

Asså, jag sitter själv i min lägenhet och skakar av rädsla typ? Seriöst det åskar och blixtrar som fan :( ME hate...

Igår va vi i göteborg :) Vi va på liseberg och såg NRJ-festivalen. Daaamn säger jag bara. Lazee, Mohombi, eddie, million stylez och massa andra. Jag och anna höll på och springa upp på scen och shejka med dom asså ;) haha.

Efterfesten va på nivå med alla dom snyggingarna och även lilla paow och hennes kille va där inne ;) haha.

Anna och jag åkte hem ganska tidigt.. Båda va trötta och sega. På centralen i gbg träffa vi en kille som va fett skum men samtidigt söt haha. Han stog typ klistrad vid mig och lyssna på min o annas konversation. Sen satte vi oss längst bak i bussen och tro fan att han oxå gör det :P Såå ganska rolig bussresa till borås var det iaf ;)

När vi kom fram till borås var vi i stan lite.. Träffade lite folk och tog det lugnt. Vid 3tiden åkte vi hem men jag somna självklart inte föräns 5-6 typ :P

Nä, fyfan va det regnar och åskar! Ska gömma mej under täcket en stund!

Take care :)

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0