Dålig update

Hej alla fina !

Hur mår ni? Hoppas ni mår bra! Själv är jag superstressad.. Har jättemkt plugg så sitter här med massa böcker och papper och min C-vitamin ;) Yes, ni hörde rätt. Nathalie har tagit tag i detta med C-vitamin och allt;)

Idag var jag hos läkaren. Dom tog bort min pump :D:D Men måste förmodligen transplantera ändå:/ FAN. Ska dit på onsdag så då får vi se vad läkaren säger..

Nu måste jag sätta igång.. Ska lägga mig senast 11 idag! Måste måste måste!

Skriver lite senare sötnosar.

Besooos


Hitta en gammal bild på mej.. Eller aa hitta och hitta.. Såg att några vänner hade kommenterat den här bilden på Fb.. Gammal som fan .. Saknar håret..


Tell Me
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Jätte fin bild :)



Okej ja men då förstår jag att de är mycket för dig, vad vill du jobba med så småning om?

Ja då, vi har bestämt oss att han ska heta Milo :) Men vem vet, han kanske ser ut som nå helt annat, men än så länge är de planen i alla fall :P

2010-08-30 @ 21:32:11
URL: http://classys.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0