Energidricka (y)

Heeej Bloggen!

Kom hem för en stund sen från maxi.. Jag promenerade ner till maxi och handla lite gott o sånt.. Sen fick jag skjuts hem :)

Har precis lagat mat :) kycklinghamburgare haha. Lätt och gott :) Och nu sitter jag och pratar i telefon med min Zum och dricker energidricka. Energidricka e fan d bästa haha.. inte för att jag blir pigg av det men nåt blir det iaf.. Och inte redbull! Även fast det är den "bästa" men jag dricker Euroshoppers energy drink ;) Muuums.

Nu ska jag fortsätta prata med min babe och ta en cigg. Så hörs seen people ;)

MWAAAAAAAAAAH (K)


Tell Me
Postat av: Heidi

OMG kunde du inte gjort bilden på energidrickan liiite större?? hahaha. gå inte och lägg dig försent nu gumman så du kan börja vända tillbaka dygnet lite :)haha ja låter som värsta morsan men du fattar haha:P besooos <3

2010-08-30 @ 00:39:53
URL: http://hejdilicious.blogg.se/
Postat av: Classy - ung blivande mamma!

Varför stressad inför plugget för? :/

Här är de vell sådär, tror jag börjar bli sjuk. Men om man bortser från de så är de bara bra :)

2010-08-30 @ 00:56:17
URL: http://classys.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0