:)

Hejsan chiquillos!

Hur e läget? Med mej är det som vanligt. Sitter här hemma och dricker Chai och kollar runt på nätet :)

Igår hade vi iaf skitkul på tjejkvällen.. Det va zumra, Amina, Sara, Sandra, Louise, Sara, Alma och sen irma :) Vi käka tacos muuums! Sen efter det satte vi oss i vardagsrummet och ba snacka lite skit och softa. Dom mobba mej stup i kvarten för min jävla pump, men aight vänta bara ;) haha.
Vi åkte hem vid 3 inatt. Alma körde hem mej men tror ni jag decka direkt eller? Nää kl var över 7 imorses och jag va klarvaken! fyfan fick tvinga mej själv och sova sen.. Till slut gick det och vaknade runt 15? ångest- ja visst?

Yeye nu ska jag lägga mig i soffan och kolla på någon film eller nåt. Vädret ute får mig och spy nästan men när det regnar finns det absolut inte något bättre än att ligga inne med ett tjockt täcke och kolla på film :D

Besoooos




Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0