Måndaaaaag =)

Hii everybody!

Redan måndag igen.. Fattar ni hur fort tiden går egentligen? Usch..
Den här veckan har jag massa shit o fixa.. Har läkartidtid, tandläkartid och massa annat. Och den här helgen ska jag köra all in. Sista helgen jag kan göra nåt kul för jag ska opereras måndag och sen kmr jag inte kunna göra ett skit på två veckor :(:(

Vi ska iaf till jul på liseberg och sen ut i gbg o kolla på kungen ;) Wiiieeee.

Pusss

Ps; Massa kärlek till Sandra Jonasson, Anna noren och Zumra selimi. Ni är bäst tjejer! :) ♥


Tell Me
Postat av: anna

aaaw .. DU är bäst älskling!

big fat love ♥ ♥ ♥



2010-12-06 @ 16:09:50
URL: http://hhheartless.blogg.se/

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0