Men fyfan..

Det är tisdag och jag är BAKIS?
No more alcohol haaa, Jag o anna blev överraskade av två killkompisar igår kväll med maaaassa massa cider och sånt.. Jaa ni, det gick sådär med att jag inte skulle dricka mer.. Seriöst, på en måndag?! Jag e extrem men måndag, stopp lixom.. Haha måste skärpa mej, iaf mina vänner e dom bästa :D ♥

Nu ska jag äta frukost sen kolla på min serie som mamma spelade in åt mej inatt :) Hörs senare sötnosaaaaaar.

Btw; Jag saknar min babe Zumra, känns som det va hundra år sen vi sågs :( Fast d va häromdan men ändå! Men vi ses ju i överimon iaf :D JAG ÄLSKAR DIG!! ♥ Du e verkligen bäääst ;)

Puss från en sliten Nathalie :-*

Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0