Underbar helg!

Hej Godingar!

Hur mår ni? Jag mår bara fint. Fett trött.. Kom hem typ halv 7 imorses? fyfan..

Min helg har iaf varit jättemysig :) I Fredags va jag hemma under dagen, sen åkte jag till stan och sola och träffa min bror.. Mötte även upp Mirsad för lite uppdatering ;)
Efter det stack jag hem till Zumra :) Vi lekte med väldens underbaraste Amina och hade skitkul ;D Sen lagade vi tacos och kolla på skräckfilmer.. Vi hyrde tre men hann bara kolla på två :( Fett bra iaf.. Efter d låg vi o prata o myste. Hon sötnosen Zumra hade köpt två lussekatter t mej oxå.. HAHA alla köper lussekatter t mej? UNDERBARINGAR! Bara för att jag råka va kär i dom lixom..

Anyway, vi gick och la oss runt 6 på morgonen sen vaknade amina runt 9 så blev itne så mkt sömn för zumras del :P Jag låg kvar en stund till sen gick jag upp och lekte med amina o sånt.. Senare på eftermiddan stack jag hem och åt o grejja sen bestämde vi oss för att gå på bio,, Så jag o S boka biljetter till filmen Devil. SÅ JÄVLA BRA! Ni som älskar skräckisar o sånt, Kolla på den. Efter bion fick vi nåt ryck så vi åkte hem t min lägenhet, fixa oss fort och stack till göteborg. Vi fick reda på att det va Balkanfest Parken så utan tvekan drog vi dit. Det va skiiitmkt folk, massa bra musik och vi hade verkligen skitkul! Lätt att jag drar på nästa sån club extra =)

Dom stängde 5 så efter d gick vi en runda i stan och senare stack vi t bilen o åkte hem.. Så aaa trött är jag verkligen idag.

Idag har jag bara pratat me min älsklinssandra i tel sen jag vakna till nu typ :P Och så mkt mer händer d nog inte idag.. Ska vila o försöka sova tidigt för imon har jag massa ärenden o fixa.

GRATTIS t er som orkade läsa allt haha. Vilket fluminlägg :P

Hörs kanske sen sötnosar. Puss o kraaam allihopa :) ♥

Gammal men skööön låt! ;)


Tell Me

What's On Your Mind?

Ditt Namn?
Kom ihåg mig?

Din E-postadress? (publiceras ej)

URL/Bloggadress?

Whatever you Want ;) :

Trackback
RSS 2.0